SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Közterületi adatokkal bővült az IMM - az Ipsos multimédia adatbázisa


IPSOS: Közterületi adatokkal bővült az IMM - az Ipsos multimédia adatbázisa
Országos | 2011-05-17 | IPSOS



Az IpsosMultiMédia (IMM) most megjelent frissítése újabb csemegét tartogat a hazai médiapiac számára: az új adatbázisban immár a közterületi médiapiacra vonatkozóan is elérhetőek adatok - a sajtós, rádiós, tévés és internetes adatok mellett.

Az Ipsos a közterületi közönségmérési rendszeréből származó adatok felhasználásával egészítette ki multimédia adatbázisát, bevonva így egy ötödik médiatípust is a MédiaNavigátor3-ban megvalósítható multimédiás elemzésbe és tervezésbe. A városi lakosság közterületi felületekkel való találkozásaira vonatkozó információk a tervezőmunka során célcsoportképző, szegmentáló ismérvként is felhasználhatók. Az újonnan publikált adatok között megtalálhatók például az egyes személyek által látott óriásplakátok vagy citylight-ok száma, az óriásplakátokkal vagy a citylight felületekkel létesülő kontaktusok száma, vagy egy-egy személynek autóval, gyalogosan és tömegközlekedéssel megtett útjainak aránya is.

Mint ismeretes az Ipsos idén tavasszal adta ki multimédia adatbázisát, amely forradalmi előrelépést jelent a médiatervezésben, hiszen segítségével lehetővé válik a kampányok valós multimédia reach-ének kiszámítása. Az IpsosMultiMédia a Nemzeti MédiaAnalízis (GfK/Ipsos, NMA) keretein belül mért több mint 160 nyomtatott kiadvány, a legjelentősebb tévéadók, valamennyi jelentős rádió és a gemius/ Ipsos Audience (Gemius/Ipsos, gIA) kutatás mérőkódos mérésében résztvevő valamennyi weboldal (450+) tartalomfogyasztási adatainak együttes elemzését és tervezését teszi lehetővé. A célcsoport képzés több mint 500 demográfiai, attitűd és életstílus változó mentén végezhető el és biztosított az egyes médiumok fogyasztás-intenzitásán alapuló analízise is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!