SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Poli-Farbe: növekedés a hanyatló barkácspiacon


KRQ Communications: Poli-Farbe: növekedés a hanyatló barkácspiacon
Országos | 2011-05-05 | KRQ Communications



A hanyatló barkács- és stagnáló festékpiacon is némiképp növelni tudta árbevételét a Poli-Farbe. Hazánk legnagyobb festék- és vakolatgyártó vállalata formaldehidmentes falfestékek-kel kívánja megerősíteni piaci pozícióit.

A hazai barkácspiacon tapasztalható 20-30 százalékos recesszió ellenére növelni tudta árbevételét a Poli-Farbe Vegyipari Kft. a 2010-es üzleti esztendőben - ezt a cég budapesti sajtótájékoztatóján jelentette be Szabó Antal ügyvezető igazgató. A bócsai székhelyű festék- és vako-latgyártó vállalat tavaly 6,292 milliárd forintos nettó árbevételre tett szert az előző évi 6,092 milliárddal szemben. A cég 2009-ben 34110 tonna terméket állított elő Bács-Kiskun megyei telephelyén a magyar, a szlovák és a román piacra, ezt a tavalyi esztendőben 34900 tonnára tudta növelni. A Poli-Farbe jelenleg 186 embernek ad munkát.
A magyar tulajdonban lévő Poli-Farbe a 2010-es üzleti évben kötött együttműködési megálla-podást a 26 milliárd dollárt forgalmazó DuPont világcéggel, melynek eredményeképpen nem-csak a magyar, de a szlovák piacra is megkapta a termelési, forgalmazási és névhasználati jogokat a Teflon márkára vonatkozóan. Az úgynevezett teflonos festék több százmillió forintos beruházás keretében történő piaci bevezetése 2-3 éven belül fog megtérülni, addig a cég számára továbbra is a legfőbb bevételi forrást a Poli-Farbe Platinum falfestékek jelentik, amelyekből évente csaknem 3000 tonnát gyártanak és értékesítenek a régióban.

Az élhetőbb környezet védelmében és az innováció jegyében a Poli-Farbe 2011 tavaszán piac-ra vezette a termékdíjas Poli-Farbe Platinum falfestékek legújabb generációját, amely már nem tartalmaz hozzáadott formaldehidet és olyan kémiai vegyületet, ami formaldehid tárolására és folyamatos felszabadítására fejlesztettek ki. Ezt a tulajdonságot eddig kizárólag "bio"-nak mondott festékek birtokolták.

A Poli-Farbe piaci tapasztalatai szerint a magyar vásárlók árérzékenyek, a többségnek nem futotta komolyabb lakásfelújításra 2010-ben, ezért az otthonszépítést festéssel, mázolással oldották meg a vásárlók. Ennek köszönhető, hogy a hanyatló barkácspiacon a festék továbbra is az egyik húzóterméknek számít. A Poli-Farbe üzleti stratégiája, hogy ár-érték arányban a legjobb választást biztosítsa, ezért prémium kategóriában és az alacsony áras szegmensben is kínál minőségi festékeket és vakolatokat a lakosság számára. A Poli-Farbe 2011-ben üzleti eredményeinek megismétlésére készül annak ellenére, hogy a hazai festékpiacon továbbra is a behozatal dominál a magyarországi gyártással szemben, legyen szó lakossági vagy ipari termékekről, s növekvő vásárlói kedv nem várható az idei esztendőben a barkács szektorban.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!