|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Poli-Farbe: növekedés a hanyatló barkácspiacon
ÜZLET
![]()
KRQ Communications: Poli-Farbe: növekedés a hanyatló barkácspiacon
Országos | 2011-05-05 | KRQ Communications
A hanyatló barkács- és stagnáló festékpiacon is némiképp növelni tudta árbevételét a Poli-Farbe. Hazánk legnagyobb festék- és vakolatgyártó vállalata formaldehidmentes falfestékek-kel kívánja megerősíteni piaci pozícióit. A hazai barkácspiacon tapasztalható 20-30 százalékos recesszió ellenére növelni tudta árbevételét a Poli-Farbe Vegyipari Kft. a 2010-es üzleti esztendőben - ezt a cég budapesti sajtótájékoztatóján jelentette be Szabó Antal ügyvezető igazgató. A bócsai székhelyű festék- és vako-latgyártó vállalat tavaly 6,292 milliárd forintos nettó árbevételre tett szert az előző évi 6,092 milliárddal szemben. A cég 2009-ben 34110 tonna terméket állított elő Bács-Kiskun megyei telephelyén a magyar, a szlovák és a román piacra, ezt a tavalyi esztendőben 34900 tonnára tudta növelni. A Poli-Farbe jelenleg 186 embernek ad munkát. A magyar tulajdonban lévő Poli-Farbe a 2010-es üzleti évben kötött együttműködési megálla-podást a 26 milliárd dollárt forgalmazó DuPont világcéggel, melynek eredményeképpen nem-csak a magyar, de a szlovák piacra is megkapta a termelési, forgalmazási és névhasználati jogokat a Teflon márkára vonatkozóan. Az úgynevezett teflonos festék több százmillió forintos beruházás keretében történő piaci bevezetése 2-3 éven belül fog megtérülni, addig a cég számára továbbra is a legfőbb bevételi forrást a Poli-Farbe Platinum falfestékek jelentik, amelyekből évente csaknem 3000 tonnát gyártanak és értékesítenek a régióban. Az élhetőbb környezet védelmében és az innováció jegyében a Poli-Farbe 2011 tavaszán piac-ra vezette a termékdíjas Poli-Farbe Platinum falfestékek legújabb generációját, amely már nem tartalmaz hozzáadott formaldehidet és olyan kémiai vegyületet, ami formaldehid tárolására és folyamatos felszabadítására fejlesztettek ki. Ezt a tulajdonságot eddig kizárólag "bio"-nak mondott festékek birtokolták. A Poli-Farbe piaci tapasztalatai szerint a magyar vásárlók árérzékenyek, a többségnek nem futotta komolyabb lakásfelújításra 2010-ben, ezért az otthonszépítést festéssel, mázolással oldották meg a vásárlók. Ennek köszönhető, hogy a hanyatló barkácspiacon a festék továbbra is az egyik húzóterméknek számít. A Poli-Farbe üzleti stratégiája, hogy ár-érték arányban a legjobb választást biztosítsa, ezért prémium kategóriában és az alacsony áras szegmensben is kínál minőségi festékeket és vakolatokat a lakosság számára. A Poli-Farbe 2011-ben üzleti eredményeinek megismétlésére készül annak ellenére, hogy a hazai festékpiacon továbbra is a behozatal dominál a magyarországi gyártással szemben, legyen szó lakossági vagy ipari termékekről, s növekvő vásárlói kedv nem várható az idei esztendőben a barkács szektorban. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
napelem szektor | ExxonMobil | távmunka | Opus Global | Antenna Hungária | Bosch | Nhp Hajrá | Vashiány | kvíz | Biostimulátor | RAVAK Balance bútorok | NAV | csabai kolbász | Turisztikai startup | Abádszalók | Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kara | Air France | Ariston Hungária | MVM Főgáz | vérszegénység | zuhany | home office | jakuzzi | Úszófalu
![]() |
PARTNEREINK
|