SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Kutatással igazolta boltjai megbízhatóságát az Olcsóbbat.hu


Ferling PR & Communications: Kutatással igazolta boltjai megbízhatóságát az Olcsóbbat.hu
Országos | 2011-05-04 | Ferling PR & Communications



Biztonságosabban vásárolhatnak a minősített üzletekben a fogyasztók.

Próbavásárlás segítségével mérte fel a honlapján keresztül elérhető webshopok színvonalát az Olcsóbbat.hu. A 2011. február és április között elvégzett kutatásra összesen 69 üzlet vállalkozott, közülük 53-an megkapták a Olcsóbbat 100% megbízható bolt elismerő címet. A kutatás során a portál objektív módszertan szerint vizsgálta a termékeiket on-line kínáló partner-áruházakat, ezzel garantálva a minősítés színvonalát.
A kutatás hangsúlyos szempontja volt, hogy egzakt statisztikák szerint váljanak összehasonlíthatóvá az üzletek. Ennek keretében vizsgálták az egyes webshopok összhatását, áttekinthetőségét, az oldalak informativitását (a szavatossági garanciáról és az elállási jogról és az adatvédelemről szóló tájékoztatást), a regisztrációt, a megrendelési és fizetési lehetőségeket, a kiszállítást, valamint a termék visszaválthatósági szabályainak betartását.

Az online piac növekedésének feltétlen szüksége van arra, hogy független kutatássokkal is erősítsük a netes rendelések iránti bizalmat a vásárlókban. Tisztában vagyunk azzal, hogy versenytársaink a vásárlók visszajelzései alapján minősítik a partnereiket. Ez is fontos viszonyítási pont a felhasználók számára. - mondta Szigetvári József lapigazgató. - Az Olcsóbbat.hu által végzett próbavásárláson alapuló minősítés egy a kereskedelem más ágaiban is már évek óta meghonosodott módszertant követ, és azonos feltételek mellett ad lehetőséget az egyes e-boltok összehasonlítására.

A Kutatás folyamán boltonként többszöri sikeres próbavásárlást hajtott végre az Olcsobbat.hu által megbízott független kutató cég a SMartResearch. A felmérés QI (Qualified Intelligence) módszertannal készült, a teszteket minden esetben képzett kérdezőbiztosok, tesztvásárlók végzeték el. Minden, a kutatásban résztvevő webshop megkapta a boltjára vonatkozó kutatási jelentést. Emellett tanácsokat és javaslatokat kaptak a fejlesztés és a még jobb megfelelőség elérése érdekében - amellyel szintén az üzletek szolgáltatási színvonalához kívánt hozzájárulni a portál.

Azok az online áruházak, amelyek megfeleltek a szigorú követelményrendszernek a mai naptól használhatnak egy Olcsóbbat 100% megbízható bolt logót, amely a minősítésük egyfajta tanúsítványaként működik, és webshopjaik kommunikációját is erősíthetik vele. A kutatási jelentésben szereplő megállapításokat pedig szintén felhasználhatják az üzletfejlesztésben.

Továbbra is elkötelezettek maradunk az online kereskedelem fejlesztésében, mert érdekünk, hogy a tudatos fogyasztói magatartáson alapuló internetes vásárlások száma tovább nőhessen. Ezt a boltok megbízhatóságának és szolgáltatás-színvonaluk kommunikálásával is szeretnénk fokozni. Támogatni fogjuk mind a webshopok fejlődését, mind a látogatói bizalom erősítését - tette hozzá Szigetvári József.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!