SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Zsűri találkozóval indult az idén 7 éves Superbrands program


Superbrands: Zsűri találkozóval indult az idén 7 éves Superbrands program
Budapest | 2011-02-23 | Sensation Event Marketing Kft.



Dr. Salgó Istvánt választották a Business Superbrands Szakértői Bizottság elnökének

2011. február 21-én tartották a Superbrands és Business Superbrands Szakértői Bizottságok hagyományos évnyitó rendezvényét, ahol a marketing szakma, a média, a tudományos és a gazdasági élet képviselőiből álló bizottsági tagok közösen tekintették át az előttük álló egy év feladatait. A szakmai zsűri tagjai 2011. március 9-ig választják ki azokat az üzleti és fogyasztói brandeket, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak.

Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója az eseményen elmondta: "Fontosnak tartjuk, hogy a régi és az új tagok megismerjék egymást, és a programokkal kapcsolatban is naprakészek legyenek. 2011-ben folytatjuk a Superbrands és Business Superbrands elismerések odaítélését, valamint a tavaly sikeresen útjára indított MagyarBrands programot is. Szintén a tavalyi évben hoztuk létre üzleti közösségépítő portálunkat, a Brandbook.hu weboldalt, amely zártkörű klubként segíti a márkák egymás közötti kapcsolatfelvételét és együttműködések kialakítását, melyhez reméljük, egyre többen csatlakoznak idén."

A Superbrands márkákat kiválasztó 17 fős Superbrands Szakértői Bizottság egy új taggal bővült Fischer András személyében. Az elnöki feladatokat idén is Dr. Bendzsel Miklós, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának elnöke látja el, aki az elmúlt év tapasztalatai alapján elmondta: "A digitális korszak vásárlási, fogyasztási szokásaiban végbemenő változások drámaiak: a közösségi oldalak és csak hálózat mivoltukban "virtuális" klubok új viszonyítási, tanácsadási, referencia- és mintakövető magatartást honosítanak meg. A Social Media kiaknázási színvonala meghatározóvá lesz a következő évek brandépítésében."

A 15 tagú Business Superbrands Szakértői Bizottságot az idei évben Dr. Salgó István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért közhasznú egyesület elnöke vezeti, aki a szerepvállalással kapcsolatban kifejtette: "A felkérést a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért Egyesület elnökeként kaptam és úgy gondolom, ebben a minőségben egy ilyen ajánlat a szervezet megtiszteltetése és elismerése is. A felhasználói/fogyasztói döntés egy komplex folyamat, melyben különböző tényezők alapozzák meg a választásunkat, és ezek között az értékrendi szempontok mindig is komoly szerepet játszottak. Az utóbbi években pedig számos társadalmi és természeti fejlemény felerősítette a fenntarthatóság szempontjait is, amelyek egyre inkább beleépülnek a napi döntéseinkbe is. Ha eleget téve e felkérésnek ennek tudatosításához hozzá tudok járulni, akkor egyszerre tudom elősegíteni mind az Egyesület, mind a Superbrands céljainak a megvalósítását."

A 2010-ben útjára indított, magyar vonatkozású termékeket díjazó MagyarBrands programra - melynek fővédnöke dr. Navracsics Tibor, miniszterelnök-helyettes, idén pályázniuk kell az érintett fogyasztói és üzleti márkáknak. A pályázat elbírálásában az objektív szempontok mellett a szakértői bizottságok tagjainak értékelése is szerepet játszik majd.

A Superbrands Magyarország 2011-es programjában szerepel több szakmai esemény, konferencia és szeminárium, üzleti sajtóreggelik, márkákat bemutató kiadvány megjelentése, valamint a hagyományokhoz híven, év végi exkluzív gálavacsora keretében adják majd át az elismeréseket a legjobb márkák képviselőinek.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!