PÁLYÁZATOK | Országos Marketinggyémánt Díj
Országos Marketinggyémánt Díj
2017-09-07 06:35:00



Országos Marketinggyemant Díj
A Magyar Marketing Szövetség immár harmadik alkalommal keresi a 2015-ben megalapított Országos Marketinggyémánt Díj legjobbjait.

A marketinggyémánt védjegyekkel az előző év szakmailag legjobb KKV marketing kampányait, programjait kívánja elismerni, miközben célja a legtöbb gyémántot gyűjtő ügynökségek, illetve ügyfelei között megtalálni "Az év marketingpartnere 2017", illetve "Az év marketingaktív vállalkozása 2017" fődíjasait.

Szövetségünk feladatának érzi a kis- és középvállalkozások felkarolását. A legtöbb szakmai díj nagyobb ügynökségek számára íródott, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a kisebb ügynökségek is teret kaphassanak projektjeik, kampányaik díjazásához. Kötelességünknek érezzük a hazai marketingtevékenység színvonalának emelését, melyhez a pályázatok remek eszközül szolgálnak.

Az Országos Marketinggyémánt Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet az elmúlt évek során végbement fejlődésre, sokszínűségre, eredményességre, amit a KKV-k marketingtevékenységében figyelhetünk meg. További célja olyan példaképek állítása a nyertes pályázatokon keresztül, melyek a szakmailag helyes gyakorlat elterjedésében segédkezik. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével támogassa a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

Minden olyan kis-és középvállalkozás pályázatát várják, mind ügynökségi, mind szolgáltatói oldalról, melyek 2016. január és 2017. október között jött létre és szakmailag profi marketingmegoldásokat valósított, valósítanak meg.

A következő tizenegy kategóriában várják a pályázatokat 2017. október 23-ig. Egy szervezet, ügynökség egyszerre több kategóriában is nevezhet melynek eredményeképpen több gyémántot is begyűjthet, hiszen a több szakmailag elismert projekt a szervezet egészének kiválóságát jelzi.
 
  • tartalommarketing,
  • márkaépítés,
  • direkt marketing,
  • ügyfél-elégedettségi programok,
  • design-kreatív,
  • online felületen futó kampányok,
  • közösségi médiamegoldások,
  • egyéb digitális megoldások,
  • kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok,
  • esemény alapú aktivációk,
  • produkciós és nyomdai gyártások


Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma - a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségekből álló zsűri végzi, s ítéli oda a marketinggyémánt díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség, illetve megbízói cég (ügyféloldal) nyeri el "Az év marketingpartnere 2017" és "Az év marketingaktív vállalkozása 2017" Díjakat.

Az idei évtől kezdődően az MMSZ a Diamond List ranglista keretében mutatja be az elmúlt két év és az idei esztendő legsikeresebb pályázóit.

A (fő) díjazottak értékes nyereményekben részesülnek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából.

A tavalyi évtől kezdve a Magyar Telekom vált az Országos Marketinggyémánt Díj főtámogatójává:

"Meg kell erősíteni a tanulásra való képességünket":

",Azért álltunk az Országos KKV Marketing Díj mellé főtámogatóként, mert hiszünk abban, hogy a hazai KKV-k szempontjából döntő jelentőségűek lehetnek azok a fórumok, megmérettetések, ahol előremutató ötletek születhetnek meg. Ezek az ötletek, gondolatok - magukon túlmutatóan - tudnak aztán arról "beszélni", hogy a siker szempontjából meghatározó innovációs képesség, a megújulásra való hajlandóság, a rugalmas szemlélet valóban hasznosul és a cégeket érdemben előremozdító példákban ölthet formát.

Szinte már közhely, hogy az innovációs képesség a túlélés záloga. Minden cég - legyen az kisebb vagy nagyobb - rendszeresen elér ahhoz a ponthoz, amikor ez a képesség felértékelődik és a legtöbbször nem a szó szoros értelmében vett soha nem látott újítások alkalmazásán van a hangsúly, hanem a tanulás képességén és szándékán.

Mi magunk is azzal a célkitűzéssel indítottuk el idén a "Hello biznisz" néven szóló edukációs programunkat kifejezetten mikro- és kisvállalkozásoknak, hogy hátteret és tartalmat nyújtsunk, és egyben fel is ébresszük a tanulási kedvet a hazai KKV-k körében" - mondta Diószegi Ágnes a Magyar Telekom üzleti szegmensmarketing igazgatója.