SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A MediaCom nyerte a Mars megbízását


MediaCom: A MediaCom nyerte a Mars megbízását
2018-09-12 19:02 |



A GroupM került ki győztesként a Mars tenderén, így a MediaCom dolgozhat az FMCG-piac egyik legjelentősebb szereplőjének médiatervezési és -vásárlási megbízásán.

A megbízás a márkatulajdonos portfóliójának zömét érinti, és 2019 januárjától él. A tenderen a GroupM mellett az Omnicom és a Publicis indult.

A MediaCom ezt megelőzően a médiatervezésért globálisan felelt, míg a médiavásárlást több mint 20 piacon látta el a Mars megbízásából, többek között Mexikóban, Kanadában, Ausztráliában és Hollandiában. A MediaCom Magyarország eddig is négy ország - Csehország, Magyarország, Románia, Szlovákia - stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felelt.

A tender nyomán a Mars a RECMA adatai alapján 1,4 milliárd font értékű globális megbízás egészét a MediaComnál konszolidálja, azaz az ügynökséghez kerül az amerikai és a kínai médiavásárlás is. A feladatot a MediaCom a GroupM szolgáltatása, a GroupMW keretében látja el, melynek lényege, hogy az ügynökség széles körben támaszkodhat a GroupM és a WPP ügynökségek erőforrásaira a kimagasló eredmények elérése érdekében.

A döntés már annak az átalakításnak az eredménye, amely a Mars marketing- és médiatevékenységét érinti. A hirdető célja, hogy az insightok, az innováció és az invesztíció révén szerezzen versenyelőnyt a folyamatosan változó kereskedelmi piacon. Ennek érdekében a Mars növekvő hangsúlyt fektet az adat területre, valamint az új kreatív- és tartalmi modellekre.

"Mindhárom ügynökségtől friss és elgondolkodtató megközelítéseket láthattunk, ami a tender során további inspirációt adott ahhoz, hogy merjünk bátrabbak lenni. A GroupM olyan működési modellt kínált, amely a döntéshozatalunk középpontjába helyezi az adatot, hatékony erőforrásfelhasználást tesz lehetővé, és gyorsabbá teszi a folyamatainkat" - mondta el Rob Rakowitz, a Mars globális médiaigazgatója.

"25 éves kapcsolatra építünk, és immár - a GroupMW-s kollégákkal közösen - a Mars médiavásárlását is mi végezzük, valamint az adat és az analitika területért is ügynökségünk felel. Ez azt jelenti, hogy megbízható médiapartner tudunk lenni a világ egyik legjelentősebb hirdetője számára" - tette hozzá Stephen Allan, a MediaCom globális elnök-vezérigazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!