SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Egymilliárdból újult meg a Csepel Plaza


Csepel Plaza: Egymilliárdból újult meg a Csepel Plaza
2018-08-09 13:50 | Clue PR



Több mint egymilliárd forintos beruházással valósult meg a Csepel Plaza korszerűsítését célzó fejlesztési projekt, amelynek keretében a bevásárlóközpont épületét új esztétikai koncepció mentén alakították át.

A közel egy évig tartó munkálatok leglátványosabb eleme az újratervezett külső épülethomlokzat, de nagy hangsúlyt fektettek a korszerű és stílusos belsőépítészeti megoldások kialakítására is.

"A Csepel Plaza 2015-ben történt tulajdonosváltásával megkezdődhetett egy olyan hosszútávú fejlesztési koncepciónak a megvalósítása, amely egy új minőség létrehozásával kíván választ adni egy új korszak kihívásaira. Az épület egy mai, friss design koncepciónak megfelelő átalakítása fontos lépés volt az új bérlők és új vásárlóközönség megszólításának irányába" - mondta el Simon Tamás, az üzletházat üzemeltető Indotek Group kereskedelmi portfóliójáért felelős értékesítési és üzemeltetési igazgatója.

A Csepel Plaza három évvel ezelőtt indított fejlesztési programjának megfelelően a bevásárlóközpont folyamatos innovációval kívánja tovább javítani a vonzáskörzetben élő 100.000 fős lakosság kereskedelmi ella&769;tottsa&769;gát, és tovább erősíteni a kereskedelmi ingatlanok piacán betöltött pozícióját. Ennek megfelelően a menedzsment olyan bérlői mix kialakítására törekszik, amely a lakosság számára a termékek és szolgáltatások lehető legszélesebb palettáját teszi elérhetővé egyetlen kereskedelmi csomópontban. Ezt a szellemiséget kívánja erősíteni az új szlogen is: Veled vagyunk a mindennapokban.

"Nagy megtiszteltetésnek tekintem, és örömmel fogadtam el a felkérést a Csepel Plaza megújítását célzó komplex építészeti koncepció kidolgozásra" - mondta a tervezést vezető Kecskés Imre belsőépítész. "Az új koncepció szellemében első körben a belső tereket, később a Plaza külsejét újítottuk meg. A projekt részét képezték a közös területek, az ételudvar és a pihenőterületek modernizálása, új dekorációs és tájékozódást segítő elemek kihelyezésére is. A munkában az Indelab Kft. és Korányi Gábor grafikus volt segítségemre."

A fejlesztési koncepciónak megfelelően a Csepel Plazában az elmúlt három évben olyan nemzetközi márkák nyitottak üzletet mint az ALDI, CCC, H&M, KiK, Pepco, Rossmann, Tally Weijl de a nagy bérlők között található a Deichmann, J.Press, Libri, vagy a Sport Factory is. A szolgáltatók között jelen van a három nagy mobilszolgáltató, a T-Mobile, a Telenor és a Vodafone, de megtalálható még a Groupama, Vision Express, Mister Minit, MKB Bank, ELMŰ-ÉMÁSZ és a Digi is.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!