SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát


BrandFestival: A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát
2018-07-20 13:38 | Republic Group



A BrandFestival az idei évtől kiáll a fenntartható növekedés mellett, és arra törekszik, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után.

A rendezvény arculatának, a közönség bevonását megalapozó újításoknak kiemelt szerepük van az idei BrandFestival-on. A fogyasztói értékváltozások hatására a társadalmilag felelős üzleti magatartás a szakmai események terén is egyre jobban érződik, ezért az idei rendezvény arculatában a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet.

A ZERO waste koncepció jegyében a BrandFestival-on az alábbi elvek érvényben vannak:
 
  • Vendégeknek designolt elmosható ÚjraPohárban kínálják majd a frissítőt, megelőzve az eldobható műanyagpoharakból származó szeméttermelést (A rendezvények hulladékának akár 60%-át teszik ki az egyutas műanyagpoharak!).
  • Nem lesz használatban a szívószál.
  • A felszolgálás porcelántányérokban történik.
  • A hulladék szelektív gyűjtése.
  • Környezettudatos takarítás, melyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.
  • Újrahasznosítható konferenciaeszközök létrehozása.
  • Újrahasznosított papír használata. (100 kg / 40 csomag újrahasznosított papírral 410 kW elektromos energia és 2650 liter viz takarítható meg, 2,7 m3-rel kevesebb szemet termelhető, és megmenthető 1,7 fát.) Beszállító rendelkezik FSC (Forest Stewardship Council) tanúsítvánnyal, amely igazolja, hogy a papír fenntarthatóan kezelt erdőkből származik.


A BrandFestival lesz az első marketing- és médiaszakmai rendezvény Magyarországon, ami a ZERO waste útjára lép. A rendezvény ideiglenesen arculatilag is zölddé változik.

Az idei eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

A rendezvény egyik fő támogatója, az ecommerce piacon vezető szerepet betöltő Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) már második éve készít kimutatást arról, hogy a hazai és nemzetközi piactereiken a felhasználók hány tonna szén-dioxidot spóroltak meg azzal, hogy másodkézből vásároltak. Így megspórolva egy termék legyártásához illetve a régi leselejtezéséhez kapcsolatos energiafogyasztást. 2016-ban és 2017-ben a Jófogás felhasználói 400 000 tonna szén-dioxid kibocsátásától óvták meg a Földet csak azzal, hogy használt terméket vásároltak. A vállalat elkötelezetten kiáll a ZERO waste mellett, így a konferencián is erősíti ezt a tudatos vállalását.

Az elmúlt rendezvényeken a majd 550 márkáról szóló, 812 előadást, közel 10.000 résztvevő követte.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




BMW | OTP | ALDI | ingatlan | Huawei | UniCredit | EFOTT | GVH | Scania | GDN | Oracle | Mapei | Mastercard | Sziget | MOL | Tesco | Lidl | E.ON | Coca-Cola | Telekom | IKEA | MÁV | Kaspersky Lab | FIFA