SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A külföldiek már így költenek Magyarországon


MasterCard: A külföldiek már így költenek Magyarországon
2018-07-16 08:48 | LocalTime Budapest PR&Consultancy



A tavalyi év során 5,5 milliárd eurót költött el Magyarországon az ide látogató 16 millió turista.

Külföldi útjaik alkalmával az utazók egyre gyakrabban élnek a digitális fizetési megoldások adta előnyökkel: utazás során szinte magától értetődően fizetnek elektronikusan. Ezt bizonyítja az is, hogy a Magyarországon elköltött teljes összeg mintegy 60 százalékát bankkártyával fizették az ide látogatók - közölte a Mastercard.

A Magyarországot választó turisták a költéseik legnagyobb részét étkezésre fordították (30 százalék), ezt követi a vásárlás (13 százalék), a szabadidős programok (12 százalék) és a szállás (11 százalék).

Az európaiak világviszonylatban is nagy utazóknak számítanak, évente átlagosan tízszer indulnak kirándulni belföldre vagy külföldre. A közép-európai régió országai közül legtöbbször a csehek és a szlovákok utaznak szabadidős célból, ők egy évben tizenkilencszer is útra kelnek, míg a magyaroknál ez a szám 11.

A Mastercard idén nyáron nagyszabású közösségi médiakampányt is indított, amelyben hasznos tippeket ajánl az utazóknak a nyaralás előtti felkészülésre, az utazás közbeni időszakra és a hazaérkezésre is.

"A Mastercard ideális útitárs mindazoknak, akik számára fontos, hogy pénzügyeiket biztonságosan, gyorsan és kényelmesen intézhessék, anélkül, hogy készpénzzel vagy pénzváltással kellene bajlódniuk. A célunk az, hogy minden kártyabirtokos a lehető legtöbbet tudja kihozni utazásából, legyen szó nyaralásról vagy üzleti útról, indulás előtt, az úton, és hazaérkezésük után is. A Mastercard utazási tippjei segítenek az utazást biztonságosabbá és élvezetesebbé tenni"- mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




BMW | Kaspersky Lab | E.ON | Huawei | Scania | Lidl | Tesco | GVH | ingatlan | Nielsen | MasterCard | Sziget | EFOTT | FIFA | ALDI | Mol | Oracle | Coca-Cola | UniCredit | MÁV | IKEA | Mapei | Telekom | GDN