SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Magyar gyümölcs és zöldség a Tescóban


TESCO: Magyar gyümölcs és zöldség a Tescóban
2018-07-13 16:52 | Morpho Communications



A Tesco is csatlakozik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) "Európai Friss Kalandok" elnevezésű zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához.

A kampány keretében a vásárlók az áruházakban kóstolhatnak friss magyar zöldségeket és gyümölcsöket. A vásárlók júliustól szeptemberig találkozhatnak majd a kijelölt áruházakban a NAK hoszteszeivel, akik először magyar dinnye, őszibarack, áfonya és paradicsom kóstolóval várják az érdeklődőket.

A NAK és az Interfel, francia szakmaközi szervezet a gyermekek egészségének megőrzése céljából indított edukációs kampányt, hogy több zöldség és gyümölcs fogyasztására bíztassa a gyermekeket és gyermekes családokat. Az "Európai Friss Kalandok" című kampány játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek az élelmiszerek finomak, egészségesek, sőt fogyasztásuk egyben szórakoztató is lehet.

"Az Európai Friss Kalandok nevű hároméves edukációs kampányunk célja, hogy növelni tudjuk a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a gyermekes családok körében. Az Európai Friss Kalandok kampány elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük igyekszünk megszólítani a családokat és az idősebb generációt is, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében" - mondta el Győrffy Balázs, a NAK elnöke a kampány kapcsán.

A programhoz a Tesco is csatlakozott, így a vásárlók az áruházakban 2018. július 14-e és szeptember 27-e között találkozhatnak a NAK kóstolópultjaival. A program júliusban a magyar fekete héjú magszegény és a sárgahúsú görögdinnye, és a szintén hazai őszibarack, áfonya és paradicsom kóstolójával indul. A későbbiekben lehetőség lesz hazai szeder, kígyóuborka, alma, szilva és a kápia paprika tesztelésére is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!