SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | Elsőként használ VR technológiát honlapján az Emirates


Emirates Airline: Elsőként használ VR technológiát honlapján az Emirates
2018-07-12 07:44 | Flow PR



3D-s ülésmodelleket vezetett be honlapján az Emirates - ezzel az első légitársasággá vált, amely digitális felületein VR technológiát alkalmaz.

Az emirates.com-on elérhető új szolgáltatással az utasok navigációs hotspotok segítségével nézhetnek körbe az Economy, Business és First osztályokon, illetve az Emirates A380-asain található Onboard Lounge-ba és Shower Spa-ba is betekinthetnek.

"Miközben folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind a szárazföldön, mind pedig a levegőben páratlan utazási élményt nyújtsunk utasainknak, arra is törekszünk, hogy világszínvonalú digitális élményt is kínáljunk. Nagy örömünkre szolgál, hogy mi lehetünk a világon az első légitársaság, amely a legújabb online VR technológiát alkalmazza. Így utasaink már beszállás előtt betekintést nyerhetnek az Emirates által nyújtott élménybe. Tesztjeink során azt tapasztaltuk, hogy utasaink különösen értékelték, hogy 3D-s ülés- és kabinmodellek segítségével választhatják ki az ülőhelyüket" - mondta Alex Knigge, az Emirates vállalati kommunikációs, marketing és digitális márka alelnöke.

A kiváló minőségű 3D-s grafika rendkívül valósághű élményt nyújt. Az élmény jelenleg a három osztályos konfigurációban működő Emirates A380-as esetében érhető el, de hamarosan a teljes Emirates flottát lefedi majd, beleértve az A380-asok és a B777-esek összes konfigurációját.

A 3D-s ülőhelytérkép mobiltelefonon vagy az Emirates (iOS és Android) applikáción keresztül is elérhető. Az alkalmazás lehetővé teszi az ülések közti szabad navigációt, sőt, a leendő utasok a helyüket is lefoglalhatják a 3D-s környezetben.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Tesco | Suzuki | Nielsen | E.ON | Telekom | LEGO | FIFA | Deloitte | ABB | Coca-Cola | EFOTT | Vodafone | Eurostat | Huawei | GDPR | ALDI | MasterCard | Kaspersky | Kaspersky Lab | MOL | OTP | BMW | Lidl | SPAR