SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A BMW idén már több mint egymillió autót adott el


BMW: A BMW idén már több mint egymillió autót adott el
2018-07-05 20:40 |



A világszerte átadott 1 003 573 darab új autó 1,6 százalékkal szárnyalja túl a tavalyi év hasonló időszakának teljesítményét.

A BMW X modellek esztendejévé avanzsált 2018-as évben a bajor prémiumgyártó minden korábbinál több ügyfele rendeli meg a kategóriateremtő modellekből álló portfólió valamely képviselőjét. A BMW Group hálózatról tölthető modellpalettája eközben idén 41 százalékkal több, már pontosan 46 849 környezettudatos ügyfél tetszését nyerte el, a BMW i divízió pedig a folyamatosan élénkülő kereslet kielégítése érdekében több mint 50 százalékkal növelte lipcsei létesítménye tömegtermelési intenzitását.

A 2018-as esztendő a BMW Group történetének eddigi legeredményesebb első öt havi értékesítési mutatóját hozta: január és május között a Münchenben székelő vállalatcsoport több mint egymillió ügyfele vette át új BMW, MINI vagy Rolls-Royce modelljét, a szám szerint 1 003 573 darab új autó az előző esztendő hasonló időszakának tükrében 1,6 százalék abszolút eladási növekedést jelent. A BMW Group eme kimagasló, rekordot jelentő eredményt az új BMW X3 globális termelési- és értékesítési hálózatának folyamatban lévő rendszeresítése és a Kínában mutatkozó importváltozások ellenére érte el. Ez utóbbi tényezők hatására a vállalatcsoport májusi értékesítési eredménye némileg elmaradt az egy évvel ezelőtti mutatótól: a 204 041 darab új autó 2,1 százalékos csökkenést jelent.

"Az egymilliós értékesítési darabszám ilyen korai elérése valódi mérföldkövet jelent vállalatcsoportunk történetében" - mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. "Nagy örömmel tapasztaljuk, hogy BMW X modelljeink nagyobb népszerűségnek örvendenek ügyfeleink körében, mint korábban bármikor, és hogy a modellpaletta az új BMW X3 kínai piacon jelentkező átmeneti hiánya ellenére is értékesítési rekordot ért el. Az év második felére az új BMW X3 ismét világszerte elérhetővé válik, újabb eladási lendülethez segítve ezzel az esztendő harmadik és negyedik negyedévét. Hálózatról tölthető modelljeink iránt eközben egyre intenzívebb ügyfél-érdeklődés mutatkozik, csak idén 41 százalékkal több tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsit adtunk át, mint egy évvel korábban" - tette hozzá Pieter Nota.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Deloitte | GDPR | ABB | Telekom | OTP | SPAR | E.ON | Suzuki | Tesco | Vodafone | MOL | TVE | Kaspersky Lab | FIFA | Kaspersky | ALDI | Huawei | LEGO | BMW | Lidl | Nielsen | MasterCard | EFOTT | Coca-Cola