SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Az e-kereskedelmi piacon erősíti tovább a pozícióit a Retargeting....


Retargeting.biz: Az e-kereskedelmi piacon erősíti tovább a pozícióit a Retargeting.biz
2018-07-04 10:17 | Good Option



A romániai székhelyű online kereskedő és marketing cég nem csak hazájában, hanem egész Kelet-Európában, így Magyarországon is, bevezeti új megoldását.

Az új megoldás az alkalmazásprogramozási (API) felületen keresztül teszi elérhetővé az ügyfeleinek a Google, a Facebook és az Instagram alkalmazásait. Ezzel regionálisan az egyetlen olyan, az e-kereskedelmi szektorban-működő cégévé válik, amely minden nagyobb platform felé API integrációt kínál.

A Google programozható remarketing, valamint a Facebook és Instagram dinamikus hirdetések jellemzőinek köszönhetően, a Retargeting.biz ügyfelei a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instagram hirdetések útján képesek lesznek arra, hogy olyan remarketing kampányokat hozzanak létre, amelyek visszacsalogatják a webáruházak érdeklődőit, azon felhasználókkal együtt, akik fizetés nélkül távoztak az oldalról. A cég a teljes folyamatot automatizálta, a tartalmat pedig minden egyes látogató számára személyre szabja.

"Azon kívül, hogy ezek a funkciók lehetővé teszik egy webáruház látogatóinak ismételt megkeresését, olyan új vásárlókat célzó kampányok is létrehozhatóak velük, amelyek azokat érik el, akik valamilyen szempontból (pl. a demográfiai adatok vagy az érdeklődési kör) hasonlóak egy-egy webáruház ügyfélköréhez. Ezt a kampánystratégiát a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instgram is támogatja. Abban különbözik a hagyományos ügyfélszerző kampányoktól, hogy előminősítést alkalmaz, így jóval magasabb az esély a konverzióra és az új, fizető vásárlók megnyerésére." - hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz vezérigazgatója és alapítója.

A Google, Facebook és Instagram alkalmazásfelületi integrációja révén, bármely Retargeting.biz ügyfél perceken belül élvezheti a felsorolt tulajdonságokban rejlő lehetőségeket, olyan további egyedi opciók mellett, mint a termékkatalógus automatikus létrehozása és frissítése, a valós idejű statisztikák létrehozása vagy a valós idejű hirdetés optimalizáció. A cég ugyanakkor bemutat egy új, egységes irányítópultot is, amely tartalmazza az összes Retargeting.biz funkciót. Az újratervezett felhasználói interfész könnyű használatot garantál az e-mailtől kezdve a helyi, push-értesítéseken és SMS-en át, az új Google programozható remarketing, illetve Facebook és Instagram dinamikus hirdetésekig.




TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




GDPR | BMW | Kaspersky | ABB | ALDI | E.ON | FIFA | LEGO | Tesco | Deloitte | EFOTT | Eurostat | Suzuki | Huawei | Kaspersky Lab | Telekom | MasterCard | SPAR | Coca-Cola | MOL | Lidl | Nielsen | OTP | Vodafone