SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on


OTS-MTI: A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
2018-06-22 08:31 |



A 2018. évi Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon a P&G úttörő szerepet vállalt a nemi egyenlőségnek a reklámipar egészében való érvényesítése elősegítésében.

A vállalat stratégiai partnerségre lépett a média- és szórakoztató ágazatban véleményvezérnek számító Queen Latifah-val és and Katie Couric-kal - A Procter & Gamble Company a nemi egyenlőség megvalósítása iránti elkötelezettsége jegyében ma egy sor új, a növekedést elősegítő és a társadalom hasznát szolgáló kezdeményezést indított el, kötelezettségeket vállalt és partnerségi megállapodásokat kötött a sokféleségnek a kreatív ágazat teljes ellátási láncában való elfogadtatása és elterjesztése céljából, illetve annak érdekében, hogy a nők ábrázolása a reklámokban és a médiumokban jobban közelítsen a valósághoz, pontosabb és pozitívabb legyen.

A nők és a lányok a reklámok és a médiaprogramok 29 százalékában pontatlanul és negatív módon kerülnek bemutatásra, és a nők továbbra is alulreprezentáltak a kamera másik oldalán dolgozók közt: a marketingvezetőknek 32 százaléka, a kreatív vezetőknek 33 százaléka és a kereskedelmi igazgatóknak mindössze 10 százaléka nő.

Ezek a problémák továbbra is léteznek, holott bizonyított, hogy a nemi egyenlőség alapján készült hirdetéseket 10 százalékkal megbízhatóbbnak ítélik meg az emberek, és 26 százalékkal nagyobb értékesítési növekedést eredményeznek.

E problémák megoldása érdekében a P&G arra törekszik, és a médiaipar minden szereplőjét arra buzdítja, hogy 100%-ban pontosan és pozitívan ábrázolják a nőket a reklámokban és a médiumokban, valamint, hogy a kreatív ágazat ellátóláncának minden szegmensében egyenlő arányban legyenek képviselve a nők és a férfiak. A P&G egy sor átfogó projektet indított el, hogy kivegye a részét olyan, a nők
tehetséggondozását, támogatását és a reklám-, média- és tartalomszolgáltató szektorba való bejutásuk elősegítését célzó programokban, amelyek rendszerszintű megoldást kínálnak a nemi egyenlőtlenség leküzdésére. Felismerve azt, hogy e programok sikeres megvalósításához az ágazat minden szereplőjére szükség van, a P&G részt vállal a Nemzeti Hirdetők Szövetségének (Association of National Advertisers (ANA)) #SeeHer mozgalmában és más ágazati kezdeményezésekben, ideértve az Egyesült Nemzetek Szervezet Női Sztereotípiák Elleni Szövetségét (Women Unstereotype Alliance, és arra szólítja fel a hirdetőket, reklámügynökségeket és tartalomfejlesztő cégeket, hogy ezeket a változásokat a teljes kereskedelmi ökoszisztémában valósítsák meg.

"Most, amikor a világ legjobb kreatív szakemberei összegyűlnek az ágazat sikereinek megünneplésére, cégünk érdemi lépésekkel szeretné kivenni a részét annak a feladatnak a megoldásában, hogy a nemi egyenlőség a hirdetési, média- és kreatív ágazat szakember-utánpótlásának kinevelése terén prioritást kapjon az elkövetkező öt évben" - magyarázta Marc Pritchard, a Procter & Gamble márkaigazgatója. "Tudatában vagyunk természetesen annak is, hogy egy vállalat egyedül nem képes elérni ezt a célt, ezért reméljük, hogy példánkkal csatlakozásra inspiráljuk az ágazat többi
szereplőjét, és így felgyorsíthatjuk a változást."

A P&G bejelentette, hogy elkötelezettsége jegyében partnerségi megállapodásokat kötött az ágazat vezetői szereplőivel a médiumokban a nők férfiakkal egyenrangúként való, pozitív ábrázolásának elérése céljából.

(OTS-Procter & Gamble)







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Huawei | EFOTT | Lidl | FIFA | LEGO | SPAR | Nielsen | OTP | Eurostat | Tesco | Kaspersky Lab | Kaspersky | MasterCard | Deloitte | MOL | Coca-Cola | GDPR | Vodafone | Suzuki | Telekom | E.ON | ABB | BMW | ALDI