SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | A Lavazza marad a Grand Slam-tornák hivatalos partnere


Lavazza: A Lavazza marad a Grand Slam-tornák hivatalos partnere
2018-06-21 08:09 | Chapter4 Communications



A Lavazza marad továbbra is a Roland-Garros hivatalos kávéja, és folytatja partneri együttműködését a francia tenisszövetséggel.


A Lavazza marad a Grand Slam-tornák hivatalos partnere 2019-ig, tovább folytatva partneri együttműködését a legendás tenisztornával.

A kiváló minőség és a jó hangulat, mint közös értékek alapozták meg az együttműködést 2011-ben. Abban az évben, a wimbledoni torna után kezdődött el a közös munka és lett a Lavazza mind a négy Grand Slam-torna hivatalos kávéja.

A Lavazza számára nagyon fontos a párizsi Roland-Garros teniszverseny, amelyre tavaly 400 baristát képeztek ki, akik több mint 400 000 adag kávét szolgáltak fel a vendégeknek.

"A Francia Teniszszövetség büszke a partneri kapcsolat kibővítésére a Lavazzával, és örülünk annak, hogy a Roland-Garros élmény részeként a nézők továbbra is élvezhetik a világ legjobb kávéját "- mondta Guy Forget, a Roland Garros versenyigazgatója.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




ALDI | LEGO | EFOTT | BMW | Coca-Cola | Suzuki | Eurostat | Kaspersky | OTP | SPAR | E.ON | FIFA | ABB | MasterCard | GDPR | Vodafone | Huawei | Lidl | MOL | Kaspersky Lab | Deloitte | Tesco | Telekom | Nielsen