SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Videó öninterjú a K&H-nál


K&H: Videó öninterjú a K&H-nál
2018-06-19 12:12 | WELL PR Agency



Az egyszerűsítés és a digitalizáció jegyében a K&H egy mobilalkalmazás segítségével "selfy" interjúkat használ mostantól a jelöltek kiválasztásához.

A munkaerő-felvételi folyamat minden résztvevő számára gyorsabb, kényelmesebb és időben hatékonyabb lehet.

Videó chat, lakberendezés, sminkelés, KRESZ-tanulás, autószerelés, unboxing, gitározás - csak néhány példa arra, hogy a mai fiatalok milyen szerteágazóan használják tudásuk fejlesztésére a videós tartalmakat. "Olyan vonzó munkahelyet kívánunk teremteni, ahol a fiatalok kipróbálhatják magukat, lehetőséget kapnak tudásuk és képességeik folyamatos fejlesztésére. Hiszen ezáltal találhatják meg azt a területet, amiben igazán sikeresek lehetnek, így van lehetőségük az előrelépésre, és válhatnak sikeressé és elégedetté az életben is. A mai digitalizáció iránti igényeknek megfelelően a K&H Csoport - Magyarországon az egyik első vállalatként - bevezette a bemutatkozó videó interjú lehetőségét" - tájékoztatott Végh József, a K&H HR igazgatója.

"Az álláskeresők által beküldött bemutatkozók között ugyan már néhány éve elvétve megjelent a videó CV, mi azonban úgy látjuk, hogy ennek a látványos eszköznek a felvételi folyamat egy másik szakaszában van igazán hatékony szerepe. A mobilalkalmazás segítségével a HR-es kolléga a beküldött önéletrajzok alapján már előzetesen kiválasztott jelölteket hívja meg videós öninterjúra. Így tehát a munkaerő-felvételi folyamatnak az a - gyakran az álláskereső számára is - nehézkes lépése egyszerűsödik le, amikor a személyes találkozó számára próbálnak mindenki számára megfelelő időpontot egyeztetni. A bemutatkozó videó interjú használatával a pályázó az előre megadott néhány interjúkérdésre bárhol, bármikor rögzítheti válaszait okostelefonján, törölheti és újraveheti, amíg teljesen elégedett nem lesz az eredménnyel" - mondta el Végh József.

A bemutatkozó videó interjú készítése jelenleg opcionális, de az első tapasztalatok nagyon ígéretesek és pozitívak: a felvételi folyamat ezzel a technikai újítással a jelöltek, a toborzással foglalkozók és a vezetők számára is lényegesen rugalmasabbá, gyorsabbá és kényelmesebbé vált. Emellett pedig a módszer többoldalú és mélyebb rálátást nyújt a jelölt tapasztalataira, készségeire és tudására, mint ha csak a beküldött önéletrajz állna rendelkezésre.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




EFOTT | BMW | GDPR | Eurostat | Kaspersky Lab | Vodafone | FIFA | Coca-Cola | ABB | Huawei | Kaspersky | MOL | OTP | Deloitte | Lidl | E.ON | Tesco | LEGO | Suzuki | SPAR | MasterCard | Telekom | ALDI | Nielsen