SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Őrületes foci a Pepsivel


Pepsi: Őrületes foci a Pepsivel
2018-06-18 06:08 | Ferling PR & Communications



Bogdán Ádám új szerepben tűnt fel a Pepsi legújabb kampányában, mely részeként hazai influencerek segítségével újraértelmezték a focit.

A Pepsi a futball elhivatott támogatójaként az idei évben nem csak a focirajongókat szeretné megszólítani. Ezért a focit ezúttal nem a sport, sokkal inkább a játék és közösségi oldaláról közelíti meg: a foci egy olyan játék, ami összehozza a társaságot egy jó szórakozásra. Nem számít, hogy ki mennyi idős, hogy ismered-e a sport szabályait, csak az a fontos, hogy érezd jól magad, keretek és kötöttségek nélkül. Ebben a szellemben született meg a Crazy Football ötlete, melyben nemcsak, hogy szabályok, de még kapu sincs! Viszont vannak ismert youtuberek és egy világhírű kapus - Bogdán Ádám - aki a házigazda szerepét töltötte be.

"Tudjátok, hogy mennyire imádok focizni, ez az életem. Labdarúgóként, amit a legjobban szeretek a fociban, az maga a játék! Sokszor van, hogy összejövünk a srácokkal és lemegyünk a pályára rúgni egy párat, mindenféle szabály és kötöttség nélkül, csak azért, hogy együtt legyünk és jól érezzük magunkat." - mondta Bogdán Ádám.

A hazai netes közösség ismert influencerei mit sem sejtve érkeztek meg a forgatás helyszínéül szolgáló ipari területre. Ám, mivel az első feladatuk az volt, hogy lufikat kék festékkel töltsenek meg, majd erősítsék fel egy óriási táblára, rögtön sejtették, hogy a későbbiekben nem mindennapi kihívással kell szembe nézniük. A Pepsi Crazy Football ugyanis valahol a foci és a paintball között található félúton. A helyszínen Bogdán Ádám ismertette a játékszabályokat és mutatott pár trükköt is az újoncoknak.

Az aktivitással a Pepsi mindazokat célozta meg, akik szeretik a focit, a kihívásokat, a pezsgést, az új és izgalmas élményeket. Bogdán Ádám szereplése egyértelmű volt, hisz a márka arcaként korábban, a Lime és Wild Cherry ízek bevezetésekor már láthattuk, milyen közel áll hozzá a Pepsi hangulata. A meglepő ízek és a foci szabályainak átalakítása mellett a kommunikációs csatornák használatában is a fiatalok szerepelnek jelenlegi kampány célpontjában.

A hagyományos médiumok mellett egy, az utóbbi években egyre nagyobb figyelmet kiérdemlő csoportot is bevontak: az influencereket. A közösségi médián jelentős követőtáborral rendelkező hazai youtuberek a hivatásos operatőröket megszégyenítő módon bánnak a kamerával, melyet a felvételen is bizonyítottak.






dsc_7994_pepsi1.jpg (2035.62 kB)
dsc_8147_pepsi2.jpg (2190.52 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




ALDI | Eurostat | Kaspersky Lab | E.ON | Tesco | Suzuki | MOL | Deloitte | Vodafone | ABB | OTP | EFOTT | Lidl | Huawei | FIFA | Kaspersky | Nielsen | Telekom | BMW | MasterCard | Coca-Cola | SPAR | GDPR | LEGO