SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | A szelektív hulladék helyes válogatását ösztönzi az FKF


MTI: A szelektív hulladék helyes válogatását ösztönzi az FKF
2018-06-14 13:03 |



A lakossági szelektív hulladékgyűjtés helyes válogatásának ösztönzésére nyereményjátékot indított az FKF mintegy 6,5 millió értékben.

A házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszer útján begyűjtött hulladék évről évre nő, azonban a szelektíven gyűjtött műanyag, fém és papír hulladékok egy részét szennyezettség miatt nem lehet teljes egészében újrahasznosítani - hívta fel a figyelmet Nagy László Albert a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Nonprofit Zrt. vezérigazgató.

Ezért a lakossági szelektív hulladékgyűjtés helyes válogatásának ösztönzésére nyereményjátékot indított a zrt. mintegy 6,5 millió értékben - ismertette Nagy László Albert.

A vezérigazgató felidézte, hogy 2013-ban európai uniós támogatásból indították el a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszert Budapesten, mintegy 4,3 milliárd forintból egyebek közt 63 járművet és 400 ezer tartályt szereztek be. Az indulás óta 60 ezer tonna szelektív hulladékot gyűjtöttek be a házhoz menő gyűjtési rendszerben, tavaly már 14 ezer tonna volt az így begyűjtött műanyag, és 22 ezer tonna a papír.

Abban bíznak, hogy a nyereményjátékkal sikerül a megfelelő válogatást, a "tisztább" szelektív gyűjtést ösztönzni - tette hozzá.

Orendi Éva, az FKF Nonprofit Zrt. edukációs csoportvezető ismertette, hogy a lakosság június 8-ától regisztrálhat a játékra, a társasházak közös képviselői június 22-étől jelentkezhetnek. A játék október 5-éig tart. A regisztrált lakosok és a társasházak között jelentős nyereményeket sorsolnak ki.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Nielsen | OTP | SPAR | Eurostat | E.ON | Lidl | Suzuki | EFOTT | Kaspersky Lab | Huawei | Kaspersky | Tesco | ABB | MOL | GDPR | Vodafone | BMW | ALDI | Telekom | Deloitte | FIFA | Coca-Cola | LEGO | MasterCard