SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Vállalkozó és közösségbarát weboldal indult


BPVA: Vállalkozó és közösségbarát weboldal indult
2018-05-11 15:01 |



Vadonatúj, innovatív vállalkozó és közösségbarát weboldal kezdte meg működését Budapest Főváros Önkormányzata és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara összefogásában.

Budapesten alapvető problémát jelent, hogy város szerte sok kihasználatlan üzlethelyiség található, melyek jelentős része évek, évtizedek óta kiadatlan, a város arculatát rontják, esetenként a lakosság közbiztonság érzetét csökkentik. A fennálló probléma orvoslása érdekében 2013-ban a támogatók életre hívták a "Rögtön Jövök!" mintaprojektet, melynek továbbfejlesztéseként 2018.-ben kezdte meg működését a minden funkciójában ingyenesen működő weboldal, a kiberelem.hu.

A fejlesztési tervek alapján a projekt Budapest üzleteinek teljes körű felmérésével kíván releváns információt szolgáltatni. Cél az ingatlanok üzletkörnyezetének, valamint az adott lokáció, közlekedési, elérési és egyéb címpontjainak bemutatása mellett a vállalkozások számára olyan hasznos és személyre szabott információ csomag nyújtása, mely segít a tudatos helyszínválasztásban tevékenységük folytatásához.

Az oldal egyik különlegessége, hogy naprakész, megbízható demográfiai és piaci adatokat biztosít a lokális környezetről. Ez azt jelenti, hogy a hirdetett üzlethelyiségek címadata alapján a rendszeren belül lehívható a GFK Hungária által szolgáltatott adathalmaz, mely a hirdetett üzlethelyiség 300, 500 és 800 méteres zónáiban megadja a lokalizációk lakosságszámának, háztartásszámának, teljes vásárlóerejének értékeit.

A weboldal érdekessége, hogy az ingatlanhirdetéseken kívül az üzletek nyitásához, berendezéséhez, átalakításához, valamint az üzletben folytatott tevékenység végzéséhez szükséges szakemberek ajánlását és bemutatását is tartalmazza. A Közösség hangja elnevezésű menüpont lényege, hogy a kiberelem.hu program keretében bárkinek lehetősége adódik egy interaktív térképes felületen megjelölni, hogy számára milyen üzlet, vagy szolgáltatás hiányzik az adott környéken, illetve regisztrálhatja az ott nem szereplő üres üzlethelyiségeket.

A tevékenység célja a fent leírtakon túl a már létező kiskereskedelmi zónák (pl. piac) továbbfejlesztése, vonzóbbá tétele, valamint egyes kiskereskedelmi utcák kapcsolódásainak megerősítése. Ide tartozik a bevásárló utcák, terek kialakítása és fejlesztése, a helyi tematikus piacok létrejöttének támogatása, valamint e piacok közötti koordináció erősítése. A fejlesztések a KKV-k üzleti lehetőségeit szélesítik, közös megjelenéssel hatékonyabbá válik a marketing, és egyben a közöttük lévő minőségi verseny megerősödését és az együttműködések kialakulását segítik.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




EFOTT | Vodafone | SPAR | OTP | Suzuki | Tesco | Eurostat | Kaspersky Lab | LEGO | MasterCard | Kaspersky | Telekom | FIFA | MOL | GDPR | E.ON | Lidl | Huawei | Deloitte | ALDI | Coca-Cola | Nielsen | ABB | BMW