SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Díjat nyert a Vodafone


Vodafone: Díjat nyert a Vodafone
2018-04-19 15:00 | HPS Group



Idén ötödik alkalommal osztották ki a Randstad Employer Brand Research Díjakat, melynek célja a munkavállalók véleménye alapján a legvonzóbb hazai munkáltatók méltatása.

A világ egyik legnagyobb humán erőforrás tanácsadó cégeként ismert Randstad idén ötödik alkalommal végezte el Magyarországon munkáltatói márkakutatását. A Randstad felmérése azt vizsgálja, hogy melyek a legismertebb és legvonzóbb cégek, illetve szektorok a munkavállalók számára. Emellett arra is rávilágít, hogy a jelöltek mely kritériumokat helyezik előtérbe a munkakeresés során. A felmérés világszerte harminc országban zajlott, Magyarországon 8200 főt kérdeztek meg.

A telekommunikációs szektorban a korábbi évek rangsorai után idén első alkalommal hirdettek nyertest, melynek különdíját a Vodafone Magyarország nyerte. A telekommunikációs vállalat az elmúlt öt évet figyelembe véve először lett első saját szektorában, tudatos munkáltatói márkaépítése eredményeként. Míg tavaly a kilenc vizsgált attribútumból nyolcban volt első a Vodafone - mint például az innováció, a karrierlehetőségek, a munkahelyi környezet - addig a most vizsgált tíz kritérium mindegyikében első lett, és a tavalyi eredményekhez képest is javuló tendencia volt tapasztalható a vállalatnál.

A telekommunikációs szektor általánosságban is vonzóbbá vált a munkavállalók körében - ahogyan az kiderült a felmerésre adott válaszokból. Míg tavaly a gyógyszer-, az autóipar és a szolgáltató szektor is megelőzte a telekommunikációs szférát vonzóság tekintetében, idén ez lett a legvonzóbb iparág, melyet a szolgáltató szektor, illetve a gyógyszer- és az autóipar követ.

"Ezt az eredményt a tudatos munkáltatói márkaépítésünknek köszönhetjük, hiszünk abban, hogy a jövő izgalmas és ezekre az izgalmakra közösen, folyamatos innovációval kell felkészülnünk. Az elmúlt években részletesen kielemeztük a hasonló kutatásokból nyert információkat, és lépéseket tettünk a jelöltcsoportok szegmentálásáért, valamint a különböző szegmenseknek szóló testreszabott, hiteles üzenetek erősítéséért a megfelelő kommunikációs csatornákon keresztül. Az elismerést köszönjük mindazoknak, akik a felmérésben részt vettek, és vonzó munkahelyként értékelték a Vodafone Magyarországot" - mondta el Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese.

A Randstad Employer Brand Research Díjakat április 10-én, a Várkert Bazárban adták át ünnepélyes keretek között. A Vodafone Magyarország részéről a tavaly év végén kinevezett vezérigazgató, Amanda Nelson és Tóth Zsuzsanna HR vezérigazgató-helyettes vette át az elismerést.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Vodafone | MasterCard | ABB | ALDI | FIFA | Nielsen | E.ON | Kaspersky Lab | GDPR | SPAR | Coca-Cola | Huawei | Tesco | TVE | OTP | Telekom | Suzuki | LEGO | EFOTT | Kaspersky | BMW | Lidl | MOL | Deloitte