SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Adatbiztonság a GDPR után


Central Médiacsoport: Adatbiztonság a GDPR után
2018-03-23 11:20 | Red Lemon



Az EU új adatvédelmi rendelete állt a Central Médiacsoport konferenciájának középpontjában.

2018. május 25-én életbe lép az EU összes tagállama számára kötelező Általános Adatvédelmi Rendelet, vagyis a GDPR (General Data Protection Regulation). A szabályozás minden, ügyfelei adatait kezelő - legyen az hírlevélfeliratkozás vagy egy online vásárlás adatai - vállalkozásra vonatkozik, az előírások általános megfogalmazásai miatt viszont a legtöbb érintett tanácstalan a betartatását illetően. A Central Médiacsoport február végén megrendezett konferenciájának különböző területekről érkező szakértő előadói igyekeztek a legfontosabb tudnivalók tisztázásával és gyakorlati példák bemutatásával segíteni a résztvevő cégek képviselőit.

Pethő Levente, a Danubia Kft. innovációs és iparjogvédelmi tanácsadója bevezetőként ismertette magát a rendeletet, és a szigorítások mellett felhívta a figyelmet a szabályozás olyan pozitív következményeire is, mint a nagyobb tudatosság, a kiterjedtebb adatbiztonság és a magánszemélyek érdekvédelme. Az elszámoltathatóság alapelvéről tájékoztatta a résztvevőket dr. Beraczkai Dávid, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda jogásza, aki az adminisztratív, nyilvántartási és szervezeti kötelezettségekről igyekezett átfogó képet adni. Dr. Horváth Katalin a marketing szektort érintő és a jogi változásokba nyújtott betekintést, megemlítve az egyéb, webkereskedelmet érintő törvények előírásait is. A hallgatóság tippeket kaphatott a marketingfolyamatok és a digitális marketing újratervezéséhez, valamint az adatkezelők új jogi kötelezettségeinek, és a megkövetelt szervezeti és technikai intézkedések bevezetéséhez.

Mi kell ahhoz, hogy a honlapunk megfeleljen a GDPR-nak? Ezt a kérdést járta körül Hrenkó András, az online trendek és webes technológiák szakértője, aki többek között felhívta a figyelmet a cookiek-kal és a hírlevélfeliratkozással kapcsolatos változásokra. A HR szempontjából vizsgálta meg a GDPR rendelkezéseit Dr. Kováts Borbála. A konferencia résztvevői tájékoztatást kaphattak a munkavállalók adatkezelésének korlátairól, a céges eszközök használatának szabályozásáról és arról, miért nem adhatunk fel többé anonim álláshirdetést, vagy milyen feltétekkel nézhetjük meg a jelentkezők social media profiljait. A Central Médiacsoport digitális hirdetési tanácsadója, Gosztola Beatrix előadása a GDPR mellett egy másik, online marketinget érintő szabályozásra, a Google által bevezetett Better Ads-re fókuszált: az érdeklődők megtudhatták, mely hirdetéstípusok szűnnek meg idén februártól. A konferenciát Tőzsér Zoltán, a TMSI Kft. ügyvezető igazgatója zárta: a szoftverjogtisztasági és szoftvergazdálkodási szakember GDPR IT biztonsággal kapcsolatos előírásait mutatta be gyakorlati szempontból.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




FIFA | Eurostat | Nielsen | Lidl | Kaspersky | OTP | SPAR | Vodafone | ALDI | Kaspersky Lab | MOL | Deloitte | GDPR | Coca-Cola | ABB | LEGO | Suzuki | Huawei | Tesco | Telekom | BMW | EFOTT | E.ON | MasterCard