SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Elindult az Adni öröm! kampány


SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Elindult az Adni öröm! kampány
2017-12-15 17:31 | KRQ Communications



Elindult a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat - immár 21. alkalommal szervezett - Adni öröm! elnevezésű jótékonysági kezdeményezése.

A december 19-ig tartó, nagysikerű karácsonyi adományozási akció indulását idén meglepetések is kísérték.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR 1997-től szoros együttműködésben szervezi az Adni öröm! elnevezésű jótékonysági akcióját. Idén december 14. és 19. között gyűjtik a kijelölt üzletekben önkéntesek a vásárlók által felajánlott tartós élelmiszereket, amelyeket a szervezet munkatársai még karácsony előtt eljuttatnak a rászorulókhoz.

A tavalyi gyűjtés 6 napja alatt 288,5 tonna tartósélelmiszert adományoztak a SPAR és az INTERSPAR áruházak vásárlói, ebből több mint 33 ezer ajándékcsomagot állított össze a Szeretetszolgálat a nélkülözőknek az ünnepre. 2010-2016 között a jótékonysági akció keretében több mint másfélezer tonna élelmiszer gyűlt össze, nehéz sorsú családok tízezrein segítve.

Az Adni öröm! idei formabontó kampánynyitó rendezvénye az akció legfontosabb üzenetét erősítette: ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék. A SPAR budapesti, Batthyány téren található üzletében a jól ismert és szeretett kezdeményezés új arculata várta a vásárlókat: a 21. alkalommal elindult adománygyűjtés kezdete még ünnepibbé és jelentőségteljesebbé vált azzal, hogy az ajándékozható tartósélelmiszereket karácsonyi csomagolópapírokkal és díszszalagokkal borították be.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR arra buzdít mindenkit, hogy vásároljon bármilyen tartós élelmiszert - cukrot, olajt, konzervet, édességet, tésztát, lisztet vagy rizst - ajándékba a nélkülözőknek, mert az önzetlenség a legszebb emberi cselekedetek egyike, a csodák a hétköznapokban születnek. Az összegyűlt adományok mennyiségét a gyűjtés során folyamatosan követni lehet a www.adniorom.hu oldalon.

A SPAR Magyarország családi alapítású, felelős nagyvállalatként a kezdetek óta számos jótékonysági kezdeményezést támogat. A vállalat kiemelt stratégiai partnere már több mint két évtizede a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. Az évek során a két szervezet számos közösségépítő, szociális segítőprogramot indított, mellyel nélkülöző gyermekeknek, hátrányos helyzetű családoknak és fontos társadalmi célokért küzdő szervezetnek nyújtott támogatást.

A segítségnyújtás folyamatos: a vásárlók egész évben önzetlenségükről tehettek bizonyságot. Az idei gyűjtés eddigi eredményeképpen az áruházakban eladott szalagfüles táskák után idén már csaknem 5 millió forintot ajánlott fel a SPAR a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára, illetve a kasszáknál árusított 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákból befolyt több mint 8 millió forinttal is a legszegényebb embertársaikat tudták segíteni a Szeretetszolgálaton keresztül a vásárlók.












TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




ingatlan | Tesco | GVH | Lufthansa | BMW | Huawei | LG | K&H | SPAR | ESET | eNet | Románia | UPC | Telekom | FHB | Wizz Air | ABB | BDO | Telenor | NMHH | MOL | Kaspersky Lab | E.On | MINI