SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Coca-Cola Mediacom-ot választott


Coca-Cola: A Coca-Cola Mediacom-ot választott
2017-12-14 07:02 | Noguchi



14 év után, tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

A közel három hónapos tendert a MediaCom nyerte, így 2018 januárjától a MediaCom támogatja a vállalat valamennyi márkája, köztük a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Kinley, a Cappy, a NaturAqua, a Powerade és a Nestea kommunikációs stratégiáját, illetve felel a médiatervezésért és -vásárlásáért.

"Egyre gyorsuló ütemben változnak a fogyasztói igények és médiafogyasztási szokások, ehhez minden vezető márkának alkalmazkodnia kell, folyamatos innovációra van szükség," mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője. "Fogyasztóink új elvárásaira a cukormentes termékváltozatok és a szénsavmentes üdítőitalok fejlesztésével reagálunk. Ám épp ugyanilyen fontos, hogy a megfelelő tartalmakat a megfelelő fogyasztók elé, a megfelelő csatornán juttassuk el - ehhez kerestünk stratégiai partnert."

"A kereskedelmi kondíciók mellett kiemelt szempont volt, hogy a nyertes médiaügynökség megértse üzleti problémáinkat, stratégiai látásmóddal rendelkezzen, és a jövőbe mutató gondolkodással inspiráljon bennünket," mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere. "Szeretném megköszönni a Starcom/Publicis One közel másfél évtizedes munkáját, együttműködésünk eredményeképpen erős márkákat építettünk, számos sikeres kampányt valósítottunk meg."

A MediaCom globális, "The Content + Connections agency" pozícionálásának jegyében tartalmi elemekkel összekapcsolt kommunikációs rendszert épített a tenderen kiírt Coca-Cola márkák fizetett, saját és szerzett csatornáit bevonva, amelyben a digitális és az offline platformok helyét és szerepét a márka és az üzlet építésének szolgálatába állította. A stratégiák kialakítását az ügynökség digitális, illetve Insight és Business Science részlegei is aktívan támogatták.

"Büszkék vagyunk rá, hogy a Coca-Cola Magyarország az egyik legnagyobb, idén ismét high profile médiaügynökségként a MediaComot választotta stratégiai partneréül," mondta Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezetője. "Huszadik éve dolgozunk a magyar piacon, láttuk, hogyan vált a médiaügynökségi munka egyre komplexebbé, egyre inkább stratégiai funkcióvá. Nagy örömmel állítjuk ezt a két évtizedes tapasztalatot a világ legismertebb üdítőital-márkái szolgálatába."

A Coca-Cola Magyarország és a MediaCom együttműködése 2018. január 1-től határozatlan időre szól.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Kaspersky Lab | E.On | Huawei | FHB | UPC | K&H  | Wizz Air | LG | BMW | ESET | Budapest Airport | GDPR | SPAR | Románia | ingatlan | MOL | Telekom | NMHH | Tesco | GVH | BDO | Lufthansa | ABB | Telenor