SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A Szerencsejáték országjáró kampányt indított


Szerencsejáték Zrt: A Szerencsejáték országjáró kampányt indított
2017-12-11 06:26 | Trinity Communications



A Szerencsejáték Zrt. országjáró kampányt indított, melynek célja, hogy közelebb hozza az ép és fogyatékossággal élő embereket.

Idén Advent első vasárnapjára, december 3-ára esett a Fogyatékos emberek világnapja, mely a betegség vagy baleset következtében fogyatékossá váltak problémáira hivatott felhívni a figyelmet.

A magyar lakosság több mint 20%-ának van mozgáskorlátozott, 9%-ának siket vagy nagyothalló, 6%-ának pedig vak, látássérült ismerőse. Mégis sokszor nehéz elképzelni, hogyan is boldogulnak a fogyatékkal élők az olyan egyszerűnek tűnő, mindennapi tevékenységekkel, mint egy bevásárlás, ajándékcsomagolás, vagy a szeretteikkel való kommunikáció. A fogyatékossággal élők iránti empátia növelése minden korosztály, közösség számára elengedhetetlen - ezért döntött úgy a Szerencsejáték Zrt., hogy idei ünnepi akcióját az érzékenyítés jegyében szervezi meg.

A nemzeti lottótársaság év végi, limitált kiadású Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből sorsjegyenként 25 Ft-tal támogatja három akadálymentes, befogadó játszótér felépítését, ahol ép és fogyatékossággal élő gyermekek játszhatnak majd együtt. A kampányt egy 5 állomásos, kamionos roadshow is népszerűsíti országszerte, melynek célja, hogy fokozza az elfogadást a megváltozott munkaképességű társaink iránt. A kamionban és környékén játékos aktivitások révén lehetőség nyílik megtapasztalni, hogy miként éli meg az ,,egyszerű" karácsonyi előkészületeket egy vak, siket vagy mozgáskorlátozott ember.

Rosner Imre, a Szerencsejáték Zrt. karitatív osztályának vezetője elmondta: ,,Célunk, hogy határozott lépéseket tegyünk egy olyan társadalom megteremtése irányába, ahol épek és fogyatékossággal élők egymást elfogadva, egymás nehézségeit és értékeit megismerve élnek együtt."

A lottótársaság szakmai partnerének, a Fogyatékos Emberek Szervezeteinek Tanácsának főtitkára, Földesi Erzsébet hozzátette: ,,Áttörni az ismeretlenség falát, már gyermekkorban felismerni, hogy nem vagyunk egyformák, és e sokszínűségünk közös játék és közös élmények általi megélése mindannyiunk számára hasznos tapasztalatokat rejt. Számomra ehhez a felismeréshez járul hozzá ép és sérült gyermekek és szüleik együttléte bárhol, bármikor, de különösen az ünnepekre várva, akár a Szerencsejáték Zrt. legújabb év végi érzékenyítő programján."

Hozleiter Fanny, Mosolyka, a Szerencsejáték Zrt. jószolgálati nagyköveteként csatlakozott a programhoz: ,,Azt gondolom, hogy az egyik legnagyobb ajándék, ha egymás felé elfogadással, szeretettel és természetességgel közeledünk. Ha tudatosítjuk, hogy mind ugyanarra vágyunk: elfogadásra. Minden olyan programot, kezdeményezést támogatok, amiben egymás megismerése a cél, mert hiszem, hogy ezzel kerülünk közelebb egymáshoz."











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




ingatlan | Tesco | GVH | Lufthansa | BMW | Huawei | LG | K&H | SPAR | ESET | eNet | Románia | UPC | Telekom | FHB | Wizz Air | ABB | BDO | Telenor | NMHH | MOL | Kaspersky Lab | E.On | MINI