SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | 1000 könyv keresi gazdáját


Libri: 1000 könyv keresi gazdáját
2017-12-04 13:01 |



A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az olvasás szerelmeseit.

Összesen 27 címet rejt az az 1000 könyvből álló könyvlista, amivel a Libri szeretné megajándékozni a könyvkedvelőket. Az ajándékokat 20 vidéki városban és Budapesten találhatják meg a szerencsések. A könyveket a Libri könyvszakértőinek ajánlásával kapják meg a megtalálók. A könyvszakértők olyan ismert és hiteles emberek, mint Beck Zoltán, Jakupcsek Gabriella és Varró Dániel. A Libri Könyvszakértője továbbá a cég huszonnyolc belsős dolgozója is, akik a marketingről, az ügyfélszolgálatról, a munkaügyről, az IT részlegről, a beszerzésről, a raktárból és a boltokból jelentkeztek. Ők havonta ajánlanak egy-egy új kötetet a Libri könyvszakértői oldalán, hiszen életük a könyv, gyakorlatilag napjuk minden percében könyvek között élnek, nagyon szeretnek olvasmányélményeikről beszélni, és szeretnék bemutatni kedvenceiket, nemcsak az ismerőseiknek, hanem a nagyközönségnek is.

A különleges karácsonyi csomagolású könyvekben minden megtaláló egy rövid ajánlót talál a Libri szakértőinek tollából, amiben röviden felvázolják, hogy mi az, ami az adott könyvben számukra a legérdekesebb volt.

A könyvek karácsonyi díszcsomagolásán a következő feliratok olvashatók, melyek egy-egy olvasásélményre utalnak:

Az én ajándékom egy váratlan fordulat
Az én ajándékom egy felfedezésre váró világ
Az én ajándékom egy megoldatlan rejtély
Az én ajándékom egy véletlen találkozás

A Libri karácsonyi oldalán egy térkép segíti az érdeklődőket, amelynek segítségével követhetik, hogy hol tart az 1000 ajándékkönyv elrejtése és megtalálása. A térkép folyamatosan frissül, kiegészülve a könyvekről szóló információmorzsákkal.
A Libri szeretné ösztönözni a könyvkeresést, ezért a megtalálók között 3 darab, egyenként 100 000 Ft-os könyvcsomagot sorsol ki, cserébe annyit kér, hogy töltsenek fel egy képet az általuk megtalált könyvről a saját Facebook- vagy Instagram-oldalukra, #azenajandékom hashtaggel.

A kampánnyal találkozhat a közönség a Libri weboldalán, országszerte elhelyezett citylight plakátokon, metróreklámokon, épülethálón, továbbá print- és banner-hirdetéseken, illetve a szakértőkkel készült kampányfilmekben.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Nielsen | Huawei | ABB | MasterCard | Eurostat | Lidl | Kaspersky | Vodafone | FIFA | Kaspersky Lab | EFOTT | GDPR | BMW | Aldi | Deloitte | Suzuki | LEGO | SPAR | MOL | Coca-Cola | OTP | Tesco | Telekom | E.ON