SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új digitális vezetőt igazolt a Republic Group


Republic Group: Új digitális vezetőt igazolt a Republic Group
2017-12-04 12:42 |



Az idén 20 éves ügynökség digitális divízióját Tolnay-Knefély György irányítja.

Idén augusztusban csatlakozott Tolnay-Knefély György a Republic Group csapatához digital director pozícióban. Az ügynökség célja, hogy a digitális tranzakció iránt mindinkább elköteleződő, széles ügyfélportfoliót a márkaépítés mellett már a közösségi elfogadottságban, a sikeres konverzióban is hatékonyabban támogassák és a nemzetközi trendeknek megfelelő, professzionális kampányokkal szolgálják ki.

A több mint egy éves interjúztatási folyamat során a Republic menedzsmentje kifejezetten arra fókuszált, hogy ügyféloldalon találja meg azt a szakembert, aki nemcsak ügynökségi projektvezetésben rendelkezik komoly tapasztalattal, hanem az ügyfélnézőpontokat és kívánalmakat is megfelelően implementálja az ügynökség rendszerébe, valamint a Republic digitális csapatát kellő szakértelemmel tudja tovább fejleszteni. György több mint 10 évig dolgozott a Quince Amsterdam B.V. magyar leányvállalatánál, melynek 2009-től ügyvezető igazgatója volt. Korábbi ügynökségénél elsősorban olyan nemzetközi márkáknak dolgozott, mint a Samsung, Whirpool és HTC EMEA központja, a Philips EMEA és USA központja, valamint a Fiskars Europe, fókuszterületei pedig a B2B üzleti kommunikáció, retail aktiváció, digital signage, illetve az onboarding és e-learning rendszerek tervezése és kivitelezése.

"Úgy gondolom, hogy az egész digitális világ emberi kapcsolatokról szól, még akkor is, ha ez nem mindig látszik. A Republic kreativitásában és naprakészségének erejében hatalmas potenciált látok, a csapatomnak pedig az a feladata, hogy ezeket a kreatív ötleteket megfelelően ültesse át digitális platformokra. A kreatív és digitális csapat összefonódása kiugróan sikeres, működő és mérhető megoldásokat nyújt majd az ügyfélkörünknek, akik többségében már nagyban elindultak a digitalizáció útján és ebben támogatásra van szükségük. - nyilatkozta Tolnay-Knefély György, a Republic Group digitális vezetője, majd hozzátette - A kampányok lényege mindig az, hogy a legfontosabb kulcsüzenet alkalmas pillanatban, a megfelelő csatornán jusson el a fogadóhoz, amikor figyel."

György érkezésével az ügynökség digitális divíziójának részlege tovább bővül, hogy a sikeres tranzakciót biztosítsák ügyfeleiknek, valamint elindul egy átfogó, content marketing stratégiával és tartalom gyártással foglalkozó ágazat is. A Gyuris Dorka által vezetett, egyre erősödő PPC részleg és Eppel Viki által vezényelt digitális projekt menedzser csapat kiváló alapot szolgáltat a gyors fejlődéshez. A Republic Group ügyfél portfoliójának túlnyomó része - banki, biztosítási, retail, real estate, edukációs és élelmiszer szektor - számára egyre sürgetőbb a digitalizáció, hiszen az a bevételeket és adott esetben a vállalatok fennmaradását is nagyban befolyásolja. Az ügynökség digitális csapatának elsődleges fókusza az, hogy az ügyfeleket a lehető legjobban támogassa a digitális átállásban.

"Gyuri érkezésével a Republic teljes körűen képes kiszolgálni az ügyfelek e területről érkező igényeit: a digitális transzformációtól egészen a napi szintű digitális fókuszú kommunikációig. Személyében egy higgadt, professzionális, megoldásorientált és az ügyfelek gondolkodásmódját tökéletesen megértő szakembert ismertünk meg. Örülünk, hogy a csapatunk tagja lett!" - mondta Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója.

"A digitális és a kreatív csapat immár kéz a kézben szolgálja ki partnereinket. Gyuri látásmódja és tájékozottsága kiemelkedő a szektorban, legutóbb a new york-i vezetőképzésem alkalmával találkoztam ennyire innovatív és előremutató koncepciókkal. Éppen ezért 2018-tól olyan területeket célzunk meg kampányainkkal, amely a szektor nemzetközi megoldásaival is felveszi a versenyt." - tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!