SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Környezet | AAA minősítést kapott a L'Oréal


L'Oréal: AAA minősítést kapott a L'Oréal
2017-11-24 10:03 | Avantgarde Business Communications



Kiemelkedő környezetvédelmi tevékenységéért kapott elismerést a L'Oréal.

A L'Oréal világ szinten vezető szerepet tölt be a fenntartható vállalati működésben. A CDP (Carbon Disclosure Project) független, nemzetközi, környezetvédelmi minősítő szervezet által vizsgált mindhárom területen - éghajlat, víz, erdők - "A"-listás besorolást szerzett. A L'Oréalon kívül világszerte csupán egy vállalatnak sikerült hasonló teljesítményt elérnie.

A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét vizsgálja a klímavédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területein. Ezeken belül több mint 3000 vállalatot értékelnek "A-D" minősítéssel. Az "A" listára kizárólag a legjobbak kerülhetnek fel. A non-profit szervezet az idén először mindhárom területen egyszerre tette közzé a vállalati értékeléseket, ezzel is hangsúlyozva, hogy a fenntarthatóságban is fontos a holisztikus megközelítés.

Az előző riportévben a széndioxid-kibocsátás csökkentéséért, a felelős vízgazdálkodásért és beszerzési láncában az erdőirtás elleni küzdelemért folytatott tevékenységével érdemelte ki a L'Oréal a CDP legmagasabb minősítését mindhárom területen. Mindössze két olyan vállalat van a világon, amely mindhárom területen megszerezte a CDP legjobb, "A" minősítését - ebből az egyik a L'Oréal.

"Büszkeséggel tölt el minket, hogy azon két vállalat közé tartozhatunk, akik mindhárom területen a legkiemelkedőbb "A" minősítést nyerték el. 2020-ra kitűzött céljaink félidejéhez érve a L'Oréal már mélyreható átalakulást hajtott végre, azért hogy elérjük a magunk elé kitűzött ambiciózus célokat, különösen az éghajlat védelme, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőírtás elleni küzdelem területén. Ez az elismerés arra bátorít bennünket, hogy még messzebbre tekintsünk." - mondta Jean-Paul Agon, a L'Oréal vezérigazgatója.

Idén 160 globális vállalat kapott "A" minősítést az éghajlat, a víz illetve az erdők védelméért folytatott tevékenységéért. Összességében több ezer cég kérte éves környezetvédelmi jelentésének vizsgálatát a CDP-től, hogy egy független harmadik fél értékelje azt saját pontozási rendszere alapján.

"Gratulálunk minden olyan vállalatnak, amelynek sikerült felkerülnie az idei "A" listára. Jó látni, hogy milyen sokan igyekeznek csökkenteni a környezeti problémákat, és nyitnak egy fenntartható gazdaság felé. Ezek a cégek viszik előre azt a folyamatot, amellyel környezetvédelmi fordulópont felé tartunk" - mondta Paul Dickinson a CDP elnöke.

A cégek pontszámaival egy napon tették közzé a CDP egy másik, a vállalatok klímavédelmi tevékenységét követő jelentését - amit immár második alkalommal adtak ki. Az idei értékelésből kiderül, hogy több cég vállalt nagyratörő, hosszú távú célokat a klímavédelemben, a széndioxid kibocsátás csökkentésével pedig együtt jár, hogy új, innovatív termékek és eszközök jelennek meg.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Lidl | ABB | SPAR | FIFA | BMW | Telekom | LEGO | Kaspersky Lab | OTP | E.ON | K&H | Mol | Deloitte | Vodafone | EFOTT | Nielsen | Kaspersky | Suzuki | Tesco | MasterCard | Huawei | Coca-Cola | GDPR | Aldi