SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Az Extreme Digital a Black Friday-en


Extreme Digital: Az Extreme Digital a Black Friday-en
2017-11-20 17:34 | eurolex



2017-ben november 17-ére időzítette az Extreme Digital az akár 50 százalékos árengedményt kínáló Black Friday-t.

Az első óra eladási adatai alapján a két legnépszerűbb termék a 39%-os kedvezménnyel kínált Whirlpool BSNF 8422 alulfagyasztós, A++ besorolású hűtőszekrény, illetve a 30 százalékkal olcsóbban megvásárolható Xbox One S konzol volt. Bár e két termékből az első órában elfogyott a több száz darabos készlet, a blackfriday.edigital.hu aloldalon továbbra is csaknem ezerféle termék várja az érdeklődőket. A legtöbb érdeklődő és vásárló okostelefont, háztartási gépet és barkácstermékeket keres az oldalon az első óra statisztikái alapján.

A reggel 7 és 14 óra közötti forgalom statisztikái alapján az idei Black Friday legnépszerűbb terméke a 32 százalékos kedvezménnyel kínált Nespresso-Krups XN 1005 Inissia kapszulás kávéfőző volt, amelyet csaknem 2400-an vásároltak meg. Alig lemaradva futott be a második helyre a 120 darabos Finish mosogatógépkapszula-csomag, amelyet 60 százalékos engedménnyel lehetett megvásárolni, míg a harmadik helyre a LEGO® Classic XL 1600 kockás csomagja jutott fel, 30 százalékos kedvezménnyel. Kora délutánig sok száz darabos nagyságrendben fogytak szárítógépek, okostelefonok, konzolok, hűtőszekrények, ultra-HD televíziók és barkácsgépek is.

Tavalyhoz képest kora délutánig 20%-kal több rendelés érkezett az Extreme Digitalhoz, ez mintegy hatszázezer rendelést jelent, és az idén a látogatók nagyobb része vásárol ténylegesen, a konverzió mértéke 9,5%-os volt az első órák statisztikái szerint. A legtöbb érdeklődő reggel 7 óra 20 perckor volt a webáruházban, ekkor hatvanezren böngészték a kínálatot egyidejűleg.

További érdekesség, hogy a Black Friday a környező országok (Románia, Szlovákia, Ukrajna, Szerbia és Horvátország) magyarlakta településeiről is jelentős forgalmat generált. Ezen kívül jelentős számú megrendelés érkezett a Londonban élő magyaroktól, akik vélhetően szeretteik számára vásároltak meglepetéseket - derült ki a beérkező megrendeléseket valós időben mutató hőtérképről.

Az Extreme Digital központjából már délután mintegy ötezer csomag indult útnak a megrendelők otthonaiba, illetve a személyes átvételt preferálók számára a 17 üzletbe. Az ügyfélszolgálaton külön csoport gondoskodik a nagy sietségben hiányosan leadott kiszállítási címek, irányítószámok felkutatásán.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




GDPR | EFOTT | INA | Lidl | Kaspersky Lab | Nébih | Kaspersky | ALDI | MasterCard | Huawei | MOL | BMW | Tesco | OTP | Coca-Cola | E.ON | FIFA | LEGO | Nielsen | Deloitte | Telekom | Vodafone | ABB | K&H