SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Három év alatt 40 százalékkal növeli eladásait a Mitsubishi


MTI: Három év alatt 40 százalékkal növeli eladásait a Mitsubishi
2017-10-24 22:20 |



Hároméves programot léptet életbe a Mitsubishi Motors autógyár eladásainak 40 százalékos és értékesítési árbevételének 30 százalékos növelésére- számolt be az Automotive News Europe hírportál.

A Drive for Growth programban a japán autógyártó vállalat a 2020 márciusával végződő pénzügyi évben 1,3 millió járművet tervez értékesíteni, 40 százalékkal többet az idei márciussal zárt pénzügyi évben eladott 926 ezernél - jelentette be Maszuko Oszamu a Mitsubishi Motors vezérigazgatója közleményben. Az értékesítési árbevétel ezzel párhuzamosan a tervek szerint 31 százalékkal, 2,5 ezer milliárd jenre (22,28 milliárd dollár) növekszik az elmúlt pénzügyi évben elért 1,91 ezer milliárd jenről.

A termelés felfuttatása érdekében a Mitsubishi 2020 áprilisáig 60 százalékkal, 137 milliárd jenre (1,22 milliárd dollár) növeli éves eszközberuházásainak értékét, kutatás-fejlesztési kiadásait pedig 50 százalékkal, 133 milliárd jenre (1,19 milliárd dollár) emeli.

A következő három évben a Mitsubishi 11 új modellt mutat be.

Az Egyesült Államokban 30 százalékkal, 130 ezerre tervezi növelni éves eladásait három év alatt a Mitsubishi, Kínában pedig duplájára, 220 ezerre emeli. Délkelet-Ázsiában eladásai 50 százalékos növelésével, 310 ezer autó eladásával tíz százalékos piaci részesedést célzott meg a Mitsubishi. Európában három év múlva 220 ezer autót tervez eladni, a bázisadatot azonban, a tavalyi eladásokat nem közölte.

A Mitsubishi 2020-ra legnépszerűbb modelljeit elektromos hajtással kínálja majd, a miniautó kategóriában is.

A termelésnöveléssel együtt életbe léptetett költségcsökkentési programmal a Mitsubishi bevételarányos jövedelmezőségét a tervperiódus végére hat százalékra javítja az elmúlt pénzügyi évben elért 0,3 százalékról.

A Nissan-Renault együttműködés által kínált lehetőségekkel élve 100 milliárd jent (891,3 millió dollár) tervez megtakarítani három év alatt a Mitsubishi, elsősorban a közös beszerzéseknek és a kutatás-fejlesztési átfedések megszüntetésének köszönhetően. A Nissan tavaly vásárolt 34 százalékos ellenőrző részesedést a Mitsubishi autógyárban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!