SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik


BMW: A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik
2017-10-17 08:43 |



A BMW i3 és i8 modellek értékesítése már az idei első három negyedévben túlszárnyalta a 2016-os egész éves eredményeket.

A BMW i, azaz a vállalat innovatív gondolkodását szimbolizáló modelljei, új rekordértékesítést értek el Magyarországon. Még soha nem kelt el száznál több autó a BMW fenntarthatósági jelképének is beillő BMW i3 és i8 modelljeiből egyetlen év alatt. Sőt, az idei első három negyedévben átadott, tehát januártól szeptember végig forgalomba helyezett 105 db autó a teljes 2016-os évi értékesítési eredményt is jócskán túlszárnyalja. 95 db BMW i3 és további 10 db BMW i8-as modellt vettek át tulajdonosaik Magyarországon, így elmondható, hogy a 2014 végén bevezetett almárka igazi sikertörténet Magyarországon. A BMW i3-as legfrissebb változatai néhány héttel ezelőtt debütáltak a Frankfurti Autószalonon, így a Magyarországra november végén érkező nóvumok további lendületet adhatnak az értékesítésnek

"Magyarországon kimondottan népszerűek a BMW i modelljei. 2015 őszén egy BMW i3-as kapta meg elsőként a zöld rendszámot, mely a parkolási és adókedvezmények mellett láthatóságot is adott a BMW újdonságának. Azóta Budapest utcaképének természetes része a BMW i3, valamint szintén a mi modellünk volt az első, mely a 2016 októberében meghirdetett elektromos autók elterjedését ösztönző állami támogatás hivatalos okiratait is először kapta meg még 2016 végén. Az ösztönző program megjelenése óta tapasztalataink szerint az ügyfelek 80%-a az elektromos (BEV) modellt választja, míg a hatótávnövelővel ellátott REX modellek az eladások 20%-át képviselik. A BMW i8-as hibrid-szupersportautó szintén az egyik legnépszerűbb modell kategóriájában, az idén szeptember végéig eladott 10 autóra különösen büszkék vagyunk. A BMW i3 és i8 modellek, bár már néhány éve piacon vannak, még mindig elismerést és csodálatot váltanak ki az utca emberéből, mely kiválóan bizonyítja, hogy a BMW Group hatékonyan vállalt úttörő szerepet az elektromobilitás elterjesztésében, mindezt olyan modellekkel, melyeket kezdettől fogva elektromos és plug-in-hibrid járműveknek terveztek. Autóink nemcsak zéró emissziót, hanem egy olyan jövőbe mutató, a fenntarthatóságot szem előtt tartó, felelős gondolkodást is szimbolizálnak, mellyel a mai napig egyedülállóak vagyunk a piacon. Bízunk benne, hogy a frissült BMW i3 és a vadonatúj BMW i3s további magyar ügyfelek szimpátiáját nyeri majd el az elkövetkező években is" - mondta el Mala Ferenc, a BMW Group Magyarország BMW i márkavezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




MOL | Continental | BDO | Telekom | Wizz Air | ABB | GVH | Suzuki | ingatlan | Telenor | Tesco | METRO | Huawei | Lidl | E.On | NAV | Kaspersky Lab | Bosch | LG | SPAR | Volkswagen | Románia | BMW | Lufthansa