SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak


Klikkmánia: Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
2017-09-04 19:35 | Clue PR



A nyaralási szezonban a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség és az STA Travel utazási iroda közös kutatásában a 18 és 24 év közötti fiatalok utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.

Az STA Travel, a világ legnagyobb ifjúsági, diák és tanár utazási társasága hazánkban 10 éve van jelen. Az utazási iroda arra volt kíváncsi, hogy mik a fiatalokra jellemző külföldi utazási szokások, ezért a Klikkmániával együtt megvizsgálták az STA Travel fizetett forgalomból származó adatait az elmúlt 2 évre vonatkozóan.

Az elemzésből kiderül, hogy a teljes látogatottság alapján még mindig az egzotikus országok és városok a legnépszerűbbek. A listát az Egyesült Arab Emírségek legnépesebb és legfényűzőbb városa, Dubaj vezeti Thaifölddel párhuzamosan - mind a két kulcsszóra átlagosan 1300 keresés érkezett havonta. A legkeresettebb távoli szigetnek Indonézia talán legszebbike, Bali bizonyult. A "Bali utazásra" átlagosan ezer keresés jellemző havonta, ami nem meglepő, ugyanis a sziget paradicsomi hangulata lehengerlő a korallzátonyaival, és trópusi hangulatával.

Messzire szeretnek repülni

A fiatal generációról a kutatás alapján elmondható, hogy külföldi utazásaik célpontjául előszeretettel tűzik ki az Amerikai Egyesült Államokat. Az USA-n belül az ország legnépesebb városába, New Yorkba vágynak leginkább a 18 és 24 év közöttiek, de sokakat vonz a pálmafákkal és homokos tengerpartjával a Florida állambeli Miami is. De nem mindig szeretnének ennyire messze utazni: Törökország is előkelő helyen szerepel a keresések alapján, ami teljes mértékben érthető, hiszen az ókorra visszanyúló történelmüknek, kultúrájuknak, építészeti remekeinek és a török riviérának köszönhetően mindenki megtalálja a saját kikapcsolódásához legmegfelelőbb programot.

A törökök után a britekhez vágynak leginkább a vizsgált korosztály tagjai, Anglia fővárosába, Londonba. Kultúrája és nevezetességei bárki számára vonzóak lehetnek, hiszen ki ne vágyna egy olyan városba, ahol pár nap alatt bejárhatja többek között a British Museumot, a Buckingham-palotát, megcsodálhatja a Tower Bridge-t, a Big Bent, Shakespeare Globe színházát, vagy éppen a Madame Tussauds múzeumot. A kutatás alapján népszerű úticélnak számít a 18 és 24 közöttiek körében Európa kiemelkedő kulturális városa, Párizs is, ami rengeteg látványosságával nem véletlenül vonzza a magyar fiatalokat, és csábítja őket repülőjegyvásárlásra a francia fővárosba. A teljes korcsoportra jellemző, hogy a hazánkhoz legközelebb Prágába keresünk kedvező utazási lehetőségeket, köszönhetően többek között annak is, hogy a cseh fővárosban egy hosszú hétvégét akár pár tízezer forintból is ki lehet hozni.

Imádjuk az olcsó és last minute ajánlatokat

A teljes korcsoport kereséseiből megállapítható, hogy szeretnének olcsón utazni, amit mi sem bizonyít jobban, mint a havi átlagos 14 800 keresés az "olcsó repülőjegy", 1600 keresés a "last minute repülőjegy", és megközelítőleg ezer a "fapados repülőjegy" kulcsszavakra. A 18-24 éves korosztálynál a kedvezményes utazási feltételeken kívül a kutatásból az is kiderül, hogy szeretik a kényelmet, és ha már rendelkeznek néhány éve jogosítvánnyal, külföldön is előszeretettel használnák azt, mivel havonta közel 700-an ütik be a keresőbe az "autókölcsönzés" szót.

A kedvező utazáshoz a szállás optimalizálása is elengedhetetlen, amihez modern, új lehetőségeket keresnek. A couchsurfing erre nyújt alternatív megoldást, és népszerűsége egyre nagyobb a fiatalok körében, hiszen a szállásadó legtöbbször nem csak a vendéglátó szerepét tölti be, hanem az idegenvezetőét is. Természetesen csoportos utazásnál nem kézenfekvő ez a megoldás, de az egyedi utaknál a kalandvágyók számára ideális lehet.

Hajdú Attila, az STA Travel ügyvezetője elmondta: "Nagyon örülünk, hogy évek óta egyre több fiatal nyitott a külföldi utazásokra, legyen szó akár csoportos, akár egyéni szervezésről. Fontos azonban, hogy körültekintőek legyenek a foglalási oldalakkal kapcsolatban, és megismerjék a legjobb konstrukciókat az utazásokhoz a repülőjegyek, a szállás és az autóbérlés tekintetében is."

"A keresőmarketingnek és a kereső optimalizálásnak egyre nagyobb szerepe van az utazási szegmensben is, mivel a felhasználók a legjobb ajánlatokat keresve legtöbbször az online felületeken tájékozódnak. Ahhoz, hogy naprakész információkkal rendelkezzünk a fogyasztóinkról, elengedhetetlen, hogy megismerjük a szokásiakat, amire a megfelelő szakemberek segítségével a keresőmarketing a legköltséghatékonyabb eszköz lehet" - mondta el Asztalos Levente, a Klikkmánia ügyvezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Lidl | BMW | Telenor | MTÜ | Huawei | GVH | ALTEO | Tesco | Románia | Bosch | LG | MOL | ABB  | Nielsen | ALDI | Wizz Air | Continental | E.On | Kaspersky Lab | Telekom | Spar | Deloitte | Vodafone | METRO