SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Logisztika | A UPS minden szegmensben növelni tudta bevételeit


UPS: A UPS minden szegmensben növelni tudta bevételeit
2017-08-24 17:33 | Noguchi



A UPS bejelentette, hogy 2017 második negyedévében 1,58 millió dollár nyereséget realizált, ami a tavalyi év hasonló időszakához képest 11 százalékos növekedést jelent.

Mindhárom üzleti szegmens jövedelmezőbb termékmixeket, illetve jobb hozamokat és működési költséget eredményezett.

"A UPS az előzetes várakozásoknak megfelelően jó eredményt és erős egy részvényre jutó hozamot ért el a második negyedévben" - mondta David Abney, a UPS elnök-vezérigazgatója. "Folytatjuk a növekedést, hogy bővíteni tudjuk szolgáltatási képességeink sorát, illetve növelni tudjuk piaci jelenlétünket és globális elérhetőségünket."

A teljes vállalatot tekintve 2017 második negyedévében:
 
  • A bevételek 7,7 százalékkal nőttek, a valuta-semleges bevételek 8,9 százalékkal ugrottak meg.
  • Minden szegmensben és nagyobb termékkategóriában nőttek a bevételek, hála a növekvő ügyféligényeknek a vállalat széles termékportfóliójában
  • Az üzemi nyereség 8,7 százalékkal 2,2 millárd dollárra nőt, köszönhetően a belföldi és ellátási lánc és teheráru szegmens jó teljesítményének az Egyesült Államokban
  • A beruházási stratégiák támogatására jutó költségek 2 milliárd dollárt tettek ki
  • Idén a UPS közel 1,4 milliárd dollár osztalékot fizetett ki, mely a tavalyihoz képest 6,4 százalék növekedést jelent
  • 2017. Június 30-áig a UPS 8,4 millió részvényt vásárolt vissza mintegy 900 millió dollár értékben


Az Egyesült Államok belföldi szegmens:

A belföldi szegmens sokat profitált az e-kereskedelem iránti növekvő igényekből, mely így a 2016-os hasonló időszakhoz mérve 8,1 százalékos javulást hozott idén. Az amerikai fogyasztók egyre inkább preferálják az online vásárlást, a UPS pedig ezt kihasználva egyedülálló szállítási megoldásokat és iparág-vezető, ügyfélbarát technológiát használ.

Az Egyesült Államok belföldi szegmensét tekintve, 2017 második negyedévében:
 
  • A bevételek 730 millió dollárral javultak 2016 hasonló időszakához képest, mivel az e-kereskedelem révén nagyobb igény jelentkezett a UPS légi és szárazföldi szolgáltatásai iránt
  • A másnapi és halasztott légi szállítások 6,4 illetve 11 százalékkal növekedtek annak köszönhetően, hogy az ügyfelek továbbra is bíznak a UPS gyors és kényelmes megoldásaiban
  • Az üzemi eredmény több mint 13 százalékkal nőtt, az üzemi árrés pedig 60 bázisponttal 14,3 százalékra emelkedett.


Nemzetközi szegmens:

A nemzetközi szegmensben, a határokon átnyúló szállítások iránti megnövekedett kereslet következtében komoly javulás mutatkozott. Az exportszállítmányok az összes UPS régióban növekedtek annak köszönhetően, hogy az ügyfelek kihasználták az UPS kibővített portfólióját, a továbbfejlesztett tranzakciókat és az iparág vezető vámügynöki megoldásait.

A nemzetközi szegmens 2017, második negyedévét tekintve:
 
  • Az üzemi árrés 18,4 százalék volt, mely érték iparági vezetőnek számít, az üzemi eredmény pedig 583 millió dollárt tett ki.
  • Az export 12 százalékkal emelkedett első sorban Európában és Ázsiában való növekedésnek hála, de az eredményhez a világ minden régiója hozzájárult
  • A szegmens 2,8 százalékos bevételnövekedést könyvelt el 2016 második negyedévéhez képest, valuta-semleges alapon 8,3 százalékkal volt több.
  • A negyedév során a UPS exkluzív partnerkapcsolatot létesített a Dubai 2020 Expo-val, innovatív szövetséget alapított Kína piacvezető logisztikai vállalatával, a S.F. Express-szel, illetve megvásárolta a Nightline Logistics-et, amely megszilárdította piacvezető helyét Írországban


Az ellátási lánc és teheráru szegmens

"Az ellátási lánc és teheráru szegmens ismét nagy lendületet vett ebben a negyedévben, annak köszönhetően, hogy az egyes üzleti egységek csapatai a bevétel minőségének javítását strukturális költségcsökkentő programokon keresztül végzik" - mondta Abney. "Ez a teljesítmény minden üzletágban kiegyensúlyozott javulást mutat, mivel a bevételekkel és a működési költségekkel kapcsolatos kezdeményezések megerősítik a csapatmunkát."
 
  • A bevételek 12 százalékkal nőttek 2016 második negyedévéhez képest, mivel a vállalat szorosan együttműködött előnyben részesített ügyfeleivel, erősítette a bevételkezelési kezdeményezéseket, a piaci feltételek pedig minden üzletágban javultak
  • A fuvarozásban keletkező raksúly növekedés a UPS-t is hozzásegítette a jó eredményekhez, mivel a gazdasági feltételek tovább javultak a nem-kiskereskedelmi piacokon
  • A kiskereskedelmi készlet feltöltése és a repülőgépipari szektor teljesítményének javulása az elosztói üzletág eredményeit is javították
  • Minden üzleti egység hozzájárult a szegmens 24 százalékos üzemi eredménynövekedéséhez.


Kilátások

"A második negyedévi eredményeink összhangban voltak a várakozásainkkal, és a stratégiai kezdeményezések terén elért mutatókkal is elégedettek vagyunk" - mondta Richard Peretz, a UPS pénzügyi igazgatója. "Az év második felét tekintve, alapvető üzleti teljesítményünk továbbra is szilárd eredményeket fog hozni."

A UPS a 2017-es korrekciós hígított EPS-útmutatást újból megerősíti 5,80 és 6,10 dollár között.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!