SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Nyári slágertermékek az e-MAG szerint


eMag: Nyári slágertermékek az e-MAG szerint
2017-08-18 11:04 | Open Communications



Az eMAG.hu legfrissebb beszámolója szerint a nyári hónapokban a klímaberendezések és a televíziók, szeptember közeledtével pedig az iskolaszerek a legkelendőbbek.

Az eMAG tavaly június-júliusi időszakhoz képest jelentős, több mint 70 százalékos forgalomnövekedéséhez a nyári időjárás, a hazai sportesemények és a kereskedelmi akciók is hozzájárultak. Augusztusban pedig kiemelt figyelmet kapnak az iskolaszerek, tanszerek és a laptopok is. Ezt támasztja alá, hogy az eMAG adatai szerint a szülők egy része már július közepétől érdeklődik a tanévkezdéshez szükséges termékek iránt.

Ha nyár, akkor klíma!

Hagyományosan a nyár slágertermékei közé tartoznak a légkondicionáló berendezések. Ezen termékek iránti kereslet az eMAG.hu által regisztrált adatok szerint májustól folyamatosan növekedett és június-júliusra tetőzött. 2016 hasonló időszakához képest júniusban 80 százalékkal nőtt a klímaértékesítés az emag.hu-n. Júliusban a tavalyihoz képest még ennél is nagyobb arányban, 150 százalékot meghaladóan emelkedett a klímamegrendelések értéke, amit a vásárlói akciók is elősegítettek. Az eladott darabszám tekintetében a légkondicionáló eszközök a nyári hónapokban felkerültek a TOP 10-es listára.

Töretlenül az élbolyban a televízió

Bár a televízió az év más időszakaiban is népszerű terméknek számít, az eMAG -a sporteseményeknek is köszönhetően - júniusról júliusra, forgalmi értéket tekintve 10 százalékos növekedést tapasztalt a kategóriában.

Iskolakezdésre fel!

Ami a tanévkezdést illeti, a nyár közepén a tíz legtöbbet keresett kifejezés között már szerepel a tolltartó és az az iskolatáska, illetve a korábbi hónapokhoz képest júliusban már a laptopokra is többen keresnek rá. Ebben az időszakban az érdeklődők jellemzően inkább felmérik a webáruház kínálatát, az iskolaszerek, tanszerek tényleges megrendelése augusztusra marad.

Hunyady László, az eMAG marketing igazgatója elmondta: "A nyári időszak slágertermékei esetében is célunk, hogy a vásárlók a lehető legszélesebb termékkínálattal találkozzanak, az elérhetőbb árú készülékektől egészen a prémium kategóriát képviselő modellekig, amelyek esetében, 300 ezer forint értékhatár felett 4 év garanciát is biztosítunk. Emellett törekszünk arra, hogy a megrendelt termékek minél hamarabb megérkezzenek a fogyasztókhoz a forróság ideje alatt is."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Mol | UPC | Wizz Air | FHB | Huawei | GVH | BMW | NMHH | SPAR | Telenor | Telekom | ingatlan | Lufthansa | Kaspersky Lab | LG | ABB | GDPR | MINI | ESET | Tesco | Románia | BDO | K&H | E.On