SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | A jövő olimpikonjai mellé állt a Pöttyös


Pöttyös: A jövő olimpikonjai mellé állt a Pöttyös
2017-08-03 12:40 | WELL PR Agency



A fiatal tehetségek, a jövő bajnokai népszerűsítését is magáénak érzi a Pöttyös, aki arany fokozatú támogatója az egyhetes versenysorozatnak, az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválnak (EYOF).

Az olimpiai mozgalommal tavaly megkezdett együttműködést idén is folytatja a Pöttyös, hiszen Magyarország legkedveltebb márkája már olyan szurkolótábort tud mozgósítani, ami igazi erőt adhat a játékokon résztvevő ismert vagy éppen az életük első nagy versenyén bemutatkozó fiatal sportolóknak.

Múlt évben a MOB és a Pöttyös közös nagyszabású országos kampányában az olimpiára készülő sportolókról vagy korábbi sportlegendákról készült, gyűjthető kártyák kerültek a Pöttyös Túri Rudik csomagolására. Az aktivitás ideje alatt 33 millió sportolói kártya jutott el a háztartásokba, amelyek nem csak a kiváló magyar sportolókat mutatták be, de a közös szurkolás örömteli élményére és a sport fontosságára is felhívták a figyelmet.

Most a fiatal sportolók, a jövő nagy bajnokai állnak reflektorfényben, hiszen a Győrben zajló Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválon 50 országból érkezve mérhetik össze erejüket a különböző sportágak ifjú képviselői.

"Nem volt kérdés számunkra, hogy a felnőtt olimpikonok után a Pöttyös márka erejével a tehetséges fiatal sportolók mögé is beállunk. Különféle aktivitásokkal készültünk, hogy a versenyek izgalmán túl sportosan és szórakoztatóan teljen ez a hét Győrben. Jó lenne, ha még több fiatal mozogna rendszeresen és minél többen ráéreznének a versenyek varázslatos hangulatára, amihez a magunk eszközeivel mi is szeretnénk hozzájárulni" - mondta el Szecskó Ferenc, a Pöttyös termékeket gyártó FrieslandCampina Hungária ZRt. marketingigazgatója.

A Pöttyös látványos standdal, szórakoztató mobiltelefonos alkalmazással, a Pöttyfogóval, egyedi ajándékokkal és nem utolsó sorban Túró Rudival is várják a látogatókat az EYOF ideje alatt. A Pöttyös sátorban olyan hírességektől lehet autogramot kérni, mint Berki Krisztián, Kammerer Zoltán, Pars Krisztián vagy Gálfi Dalma. Az országos figyelmet pedig úgy igyekeznek még inkább ráirányítani a fiatalok nemzetközi versenyére, hogy 300 000 Túró Rudi multipack csomagoláson és a Pöttyös automatákon hirdetik a programot, továbbá a közel egymillió követővel rendelkező Facebook márkaoldalukon is beszámolnak az eredményekről.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!