SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | YouTube hősök motiválják a fiatalokat


B.U-STR8: YouTube hősök motiválják a fiatalokat
2017-07-13 11:00 | Sakkom Interaktív



A Campus Fesztiválon zárul a STR8, B.U. nyárindító kampánya.

Saját történeteik és kihívásaik megosztásával mutatták meg egyéniségüket a C-generáció tagjai a B.U. és STR8 parfümök nyárindító kampányában. A kampány közösségimédia-felületeinek összehangolt működésével és az influencerek bevonásával a SAKKOM Interaktívot bízta meg a parfümök hazai forgalmazója, a Sarantis Hungary Kft.

A C-generációsok közösségi bevonására épülő, lassan egy hónapja futó kampány keretében már több száz fiatal engedett bepillantást saját kihívásaiba és történeteibe a B.U. és STR8 microsite-jain. "Az új illataink - a STR8 Hero és a B.U. Absolute Me -, és így a bevezetésükhöz kapcsolódó kampányunk azt üzeni a fiataloknak, hogy tűzzenek ki célokat, illetve mutassák meg személyiségük sokszínűségét" - magyarázta Deli Károly, a Sarantis Hungary Kft. marketing managere. A C-generáció tagjai az ehhez kapcsolódóan létrehozott micorsite-okra tölthették fel saját "Absolute me" történeteiket, illetve hozhattak létre kihívásokat.

"Nem volt kérdés, hogy a legfontosabb csatorna a közösségi média lesz, ahol elérhetjük a 25 év alatti célközönséget, ezért olyan partnerre szerettük volna bízni ezeknek a felületeknek a kezelését, akikben maximálisan megbízunk - emelte ki Deli Károly. - A SAKKOM Interaktív egy másik márkánk, a Batiste Facebook, illetve Instagram kommunikációja kapcsán már bizonyított, így nem volt kérdés a választás." A közösségimédia-felületek mellett a kampány egyik alappillérét a népszerű hazai YouTube vloggerek bevonása jelentette. "A C-generáció tagjai már több időt töltenek YouTube-videók nézésével, mint tévézéssel, így egyértelmű volt, hogy nem hagyhatjuk ki ezt a csatornát" - tette hozzá Kozarek Andrea, a SAKKOM Interaktív szakmai igazgatója. Az első mindennapi hősök között volt Dezső Bence és Beniipowa is, de a fiatalok Csillsz, Emci Beauty és Csizmadia Gabi történetét is megismerhették a micorsite-okon. A kampány záróakkordjaként extra meglepetés várja majd a Campus Fesztivál közönségét.

A közösségi csatornákon kívül Google AdWords kampány, pr cikkek, bannerek, tévéspot és kitelepülés egészítette ki a kampányt. A médiatervezésért és -foglalásért a Maximize Médiaügynökség felelt, a tévéspotokat a Bold Ogilvy készítette, a promóciókat, valamint a Campus Fesztiválon való megjelenést pedig a Spice Communication menedzselte.





kozarek-andrea.jpg (1271.16 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!