SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Újabb díjat nyert a Scania


Scania: Újabb díjat nyert a Scania
2017-06-27 19:03 |



A tehergépkocsikból megalkotott Scania Clock korábban már elnyerte a Svéd Arany Kerék díjat, jelölést kapott a Svéd Arany Tojás díjra, valamint bronzérmet érdemelt ki a US One Show díjazáson is.

A kampány talán most kapta a legrangosabb kitüntetést a Cannes Lion nemzetközi reklámfesztiválon, mely a legismertebb reklámverseny a világon. Bronz oroszlán díjjal jutalmazták a kampányt a Promo & Activation kategóriában.

"Amikor legutóbb megnéztem, akkor láttam, hogy a kampányunk körülbelül 16 millió embert ért el világszerte" - mondja Staffan Arvas, a Scania marketingkommunikációs vezetője. A Scania Clockot a TBWA svéd reklámügynökséggel dolgozták ki azzal a törekvéssel, hogy nem a szokványos módon, ugyanakkor izgalmasan mutassák be az új járműgenerációt. "Kihívás elé szerettük volna állítani saját magunkat, és megmutatni, hogy az új termékünk és szolgáltatásaink minden applikáció során kitűnően működnek - még olyan abszurd helyzetben is, amikor tehergépjárművekből egy 24 órán keresztül folyamatosan járó órát alkotunk meg" - tette hozzá Arvas.

A világ első, teljes mértékben tehergépkocsikból álló óráját 2016 júliusában egy spanyol, 70 ezer négyzetméter területű elhagyatott repülőtéren alkották meg, összesen 14 tehergépkocsi és 90 járművezető részvételével. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a belső tehergépkocsinak állandó 13 km/h sebességet kellett tartania, míg a külső tehergépkocsinak állandó 53 km/h sebességet. A megvalósítás nagy precizitást igényelt, a szervezők folyamatosan figyelték az egyes járművek állapotát, hogy elkerüljék a váratlan leállásokat, valamint minimális szinten tartsák a kopást, illetve az elhasználódást. Az órát öt különböző kameraállásból filmezték, a kampányt pedig a hannoveri IAA haszongépjármű-kiállítással egyidőben mutatták be.

"Hatalmas vállalkozás volt, de a sok befektetés a ránk szegeződött figyelem során megtérült" - említette Arvas. "Láthatjuk, hogy a videó rohamosan terjedt el a célközönségünk körében úgy mint a tehergépjármű és járművezetői fórumok felhasználói között."

A Cannes Liont néha úgy is nevezik mint a reklámverseny világkupáját, melyen a Scania Clock mind a négy kategóriában kapott jelölést. A Promo & Activition mellett a PR, a Direct és a Cyber kategóriában tudott indulni.




scania clock (1).jpg (829.17 kB)
scania clock (2).jpg (1877.6 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!