SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Több szponzor a Gyerek szigetnél


Sziget Kulturális Szervezőiroda: Több szponzor a Gyerek szigetnél
2017-06-27 08:30 |



A Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Sziget immár 16. alkalommal várt kicsiket és nagyokat júniusban, minden hétvégén.

"Azzal a céllal indítottuk útjára 15 évvel ezelőtt a rendezvényt, hogy már a legfiatalabb korosztály számára is szervezzünk programokat. A különböző műfajok legjobb előadóit, szereplőit, alkotóit hozzuk el a látogatóinknak évről-évre és elmondhatjuk, hogy a rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén 45-50 ezer látogatónk van" - mondta Vidó Andrea, a Generali Gyerek sziget projektvezetője.

A Gyerek Sziget ingyenes rendezvénysorozat, a szponzori bevételekből tartja el magát. Az elmúlt 15 év alatt olyan rendezvénysorozat fejlődött ki, ami szerves része már a budapesti nyárnak, és ami a célcsoport elégedettsége és érdeklődése miatt érdemes arra, hogy a szponzorok megjelenjenek, kreatív megoldásaikkal gazdagítsák a programokat. "A szponzori jelenlét pedig olyan kreatív és gazdag program- és szolgáltatáskínálatban jelenik meg, ami nem csak a márkák ismertségét, hanem a fogyasztók márkaelkötelezettségét is növeli"- magyarázta Pintér Nóra, a Sziget Szervezőiroda szponzorációs vezetője. "A Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető"- tette hozzá.

A szponzorok, cégek, márkák megjelenésre többféle mód lehet a rendezvényen. Lehetőség van már meglévő programhelyszín, aktivitás támogatására, ilyen például a Jana Baba Játszóház és Pihenőpark. A játszóház közelében a kismamákat pelenkázó és egy etetősátor várja, ahol nyugodtabb környezetben tudják tisztába tenni és megetetni a legkisebbeket.

A leghangsúlyosabb jelenlét az ötödik éve névadó szponzorként jelen lévő Generali a Biztonságért Alapítványé. A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései, úgymint a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete, élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz. Támogatásuknak is köszönhetően az elmúlt években sikerült megőrizni a rendezvény ingyenességét, megszokott sokszínűségét, gazdag programkínálatát. A Generali Nagyszínpadon kaptak helyet - immár hagyományszerűen - a nagy népszerűségnek örvendő koncertek és egyéb előadások. Az idei évben is a névadó szponzori státusz mellett három, az alapítvány céljaival összhangban lévő aktivitás mellé álltak: a Generali Bringa Parkban mindenki próbára tehette ügyességét és gyorsaságát. A Generali KRESZ Park-ban néhány alapvető KRESZ-szabályt tanítottak meg a gyerekeknek. A Generali Sport Park pedig a mozogni vágyó kicsik és nagyok birodalma volt.

A Rossmann Magyarország Kft. Szolgáltatással, a Rossmann Ringató Ligettel volt jelen. A helyszínen mondókák és dalok csodás világába kalauzolták a gyermekeket és szüleiket, hiszen a foglalkozásvezetők saját hangszereikkel élőben muzsikáltak a helyszínen. A standnál lehetőség volt megkóstolni a Rossmann saját márkás termékeit, emellett egy meghitt kis sarok is a rendelkezésre állt a szülők számára, ahol nyugodt körülmények közt tudták megetetni és tisztába tenni a legkisebbeket.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. most először jelent meg a Gyerek Szigeten. A vállalat a diszkont filozófia megalkotójaként fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertesse meg termékeit és működését a jelenlegi és a jövőbeni vásárlókkal. Éppen ezért az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta sikeresen működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat, amelyben a kicsik egy valódi ALDI áruház kicsinyített másában, a MiniAldi-ban nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. A vállalat most egy ugyanilyen kicsinyített üzletet alakított ki a Gyerek Szigeten.

A Decathlon Sport Park egy öt ügyességi feladatból álló sportos játékkal várta a látogatókat, amivel értékes ajándékokat lehetett nyerni. A program minden korosztály számára remek kikapcsolódás, sőt, akár együtt is teljesíthette a család a kihívást. A fődíj egy 20 ezer forint értékű ajándékkártya. Emellett egész nap Trambulin Parkkal, Kipsta focipálya várta az aktív látogatókat.

Az M2-n június 1-től nincs reklám, csak biztonságos, szórakoztató gyerekműsorok. A csatorna nagy gondot fordít a kicsik biztonságára minden értelemben, ezt volt hivatva érzékeltetni aktív módon a Gyerek Szigeten való megjelenése, ami egy biztonságos kalandpark. Az M2-n nem csak szórakoztató és érdekes a műsor, de teljesen erőszakmentes, emellett az M2 mindig is nagy hangsúlyt fektetett a saját gyártású műsorokra. A kalandozások végén még egy kis ajándékkal is kedveskedett az M2 gyerekcsatorna.

A Minimax csatorna egész napos színes programokkal és a legmenőbb gyerekzenekarok koncertjeivel várta a gyerekeket a második Minimax Fesztivál keretében a Gyerek Szigeten.A koncertek között izgalmas vetélkedők vártak a kicsikre, aminek keretén belül MInimaxos nyereményekhez lehetett jutni.

A Riska Élményszigeten különleges játékokkal és sok - sok vidám programmal várták a családokat. Kipróbálhatták a "tehénfejést", találkozhattak Riskával, ugrálhattak a légvárban majd pihenésképp színezhettek, rajzolhattak. Sok-sok Riska finomsággal és apró meglepetésekkel is készültek, a Rossmann és a Jana mellett ők is végeztek termékkóstoltatást.

A Magyar Turisztikai Ügynökség idén nyáron is változatos programokkal várta a gyerekeket és szüleiket a Gyerek Sziget rendezvénysorozaton. Családbarát turisztikai kínálattal rendelkező partnerek segítségével minden hétvégén Magyarország szebbnél-szebb tájait, látnivalóit fedezhették fel a látogatók, emellett remek gyerekbarát helyszíneket, attrakciókat, szállásokat is megismerhette a közönség. A Magyar Turisztikai Ügynökség sátrában többek között Kaposvár, Pécsvárad, a Hortobágy és a Gödöllői kastély is bemutatkozott különböző interaktív játékokkal. A gyerekeket kézműves foglalkozásokkal, babakunyhóval, mezítlábas gyalogösvénnyel és mini labdatengerrel is várta a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A Henkel Magyarország az egyik népszerű termékével, a Vape kullancs és szúnyogriasztó készítménnyel volt jelen a Gyerek Szigeten. A helyszíni megjelenésének célja a szülők figyelmének felkeltése, hogy a nyári szezonban a szabadban töltött programok alatt számos veszély leselkedhet gyermekeikre. A VAPE sátorban a pihenésen kívül a lurkók fejleszthették rajzolási készségüket, a szülők pedig tájékozódhattak a szúnyogok és kullancsok elleni védelem fontosságáról a VAPE rovarirtó márka jóvoltából.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!