SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Hetedszerre nyert Superbrands díjat a dm


drogerie markt : Hetedszerre nyert Superbrands díjat a dm
2017-06-06 16:09 |



Idén tizenharmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat.

A dm 2017-ben is elnyerte az elismerést. A drogéria mozgalmas tavaszi időszakon van túl, hiszen üzletei megújultak, új saját márkás sminkmárkát vezetett be, a nyarat pedig egy családi fesztivállal koronázza meg.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. A döntés értelmében a dm a tavalyi év után idén is elnyerte a minősítést, a díj történetében hetedszer.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Büszkék vagyunk rá, hogy a minősítést ismét elnyertük. A díj megerősít bennünket abban, hogy jó irányba haladunk. Hisszük, hogy piacvezető drogériaként folyamatosan meg kell tudnunk újulni, új színt vinni a vásárlókkal való kapcsolatunkba - mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A dm 258 üzletben várja termékeivel és folyamatosan bővülő szolgáltatásaival a vásárlókat. A dm üzletei tavasztól a piac aktuális trendjeit és a vásárlók szokásait figyelembe véve megújultak, a változtatással a dm helyet teremtett az új, innovatív termékeknek, hogy a vásárlók még változatosabb szortimenttel találkozzanak, az üzletek pedig megszépülve kínálhassanak új impulzusokat a vásárlóknak. Tavasszal debütált a dm-ben a trend IT UP sminkmárka, a dm saját márkáját nemzetközi trendek inspirálták, nagyon kedvező ár-érték arány jellemzi a termékcsaládot, amely különleges, hiánypótló termékeket is kínál a vásárlóknak. Kibővült szortimenttel találkozhatnak a vásárlók a natúrkozmetikumok területén is.

A dm idén nyáron egy egyedi eseménnyel is készül, augusztus 26.-27-én nyárzáró családi fesztivált rendez Velencén. A dm célja, hogy tartalmas szórakozási lehetőséget nyújtson a családoknak, a GyereKi! Fesztiválon 12 programhelyszínen várják a látogatókat.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Budapest Bank | Lidl | MOL | BMW | E.On | Telekom | Electrolux | Lufthansa | K&H | MTÜ | OTP | Vodafone | dm | FINA | Mapei | Tesco | Nestlé | IKEA | GE | ABB | Huawei  | Coca-Cola | zsarolóvírus | SPAR