SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A Criteo új mobil kereskedelmi jelentése


Criteo: A Criteo új mobil kereskedelmi jelentése
2017-05-25 11:42 | Chapter4 Communications



Erkan Soyt nevezte ki Kelet-Közép-Európáért felelős ügyvezető igazgatójának. Az új kinevezéssel a Criteo az üzleti növekedésre és a regionális trendekre reagál.

A teljesítményalapú hirdetési technológiai piac egyik vezető vállalata, a Criteo közzétette 2016 második felére vonatkozó "State of Cross-Device Commerce" jelentését. Az elemzés betekintést nyújt a fogyasztói vásárlási szokásokba, és előre jelzi a több eszközzel bonyolított (cross-device) kereskedelem várható alakulását a régióban és világszerte. A korábbi években a Criteo féléves jelentései a mobil kereskedelmet állították középpontba. A mostani elemzés elsősorban arra mutat rá, hogy a kiskereskedőknek alaposabban meg kell ismerniük a több eszközt érintő fogyasztói viselkedést, hogy marketingstratégiájuk kiigazításával jobb megtérülést érhessenek el.


A mobil továbbra is meghatározó, változatlanul az Android vezet

Továbbra is az okostelefon a legnépszerűbb mobil vásárlási eszköz, hiszen a tranzakciók többségét világszerte okostelefonon bonyolítják, a táblagépekkel szemben. A kelet-közép-európai térségben a mobil tranzakciók 60%-a okostelefonon, 40%-a táblagépen történik. Az androidos eszközök vezetnek az iOS-alapúakhoz képest - az összes régiós okostelefon-tranzakció 75%-ához Androidot használnak. A mobilügyletek átlagértéke az asztali gépekre jellemző átlag 86%-a.

A több eszközzel bonyolított vásárlásoknál az okostelefon vezet

Már nem érvényes a "böngéssz az okostelefonodon, vásárolj asztali gépről" szabály. A több eszközzel bonyolított tranzakciók egyharmada a világon mindenütt okostelefonon indul. Kelet-Közép-Európában a felhasználók egyötöde elsősorban a mobiltelefonján keres és vásárol, ami kellő figyelmeztetés a kiskereskedők számára, hogy mind az asztali, mind a mobilkörnyezetben nyújtott felhasználói élmény tervezése fontos. Az okostelefonon végrehajtott vásárlásoknál a vevők 39%-a okostelefonos böngészéssel indította a vásárláshoz vezető folyamatot. De a táblagépen és asztali gépen végzett vásárlások majdnem egyötöde (18%, illetve 17%) is okostelefonon kezdődött.

A Criteo új ügyvezető kinevezésével reagál a trendekre és az üzleti növekedésre
Erkan Soy 2011-ben került a Criteo-hoz, a vállalat orosz és lengyel piacra lépését támogatta, majd részt vett a vállalat törökországi működésének kiépítésében, és az isztambuli csapat felállításában. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik a piacok továbbfejlesztése és a működés folyamatos támogatása terén, amely fontos elvárás Magyarországon is.

"Kelet-Közép-Európa piacai jóval az átlagot meghaladva növekednek. Erre a pozitív trendre építve ösztönözzük a további fejlődést. A régió egyes országaiban a cross-device tranzakciók aránya már eléri a 40%-ot, ami több, mint az USA-ban. Ez kihívásokkal jár, de egyben új lehetőséget is teremt a hirdetők számára, és mi szeretnénk fejlett megoldásokkal a lehető legjobb támogatást nyújtani számukra" - jelentette ki Erkan Soy, a kelet-közép-európai térségért felelős új ügyvezető igazgató.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!