SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | A dm jótékonykodott


drogerie markt : A dm jótékonykodott
2017-05-23 13:49 |



Súlyosan beteg gyermekek arcára varázsolnak mosolyt: a dm jótékonysági focitornája 3 millió forinttal támogatta a Bátor Tábort.

A dm május 6-án jótékonysági focitornára invitálta partnereit a törökbálinti Arénába, ahol 16 csapat mérkőzött meg egymással. A dm-et három csapat is képviselte a tornán: a dm Központ, a dm Raktár és a dm Hobbi játékosai küzdöttek a jó cél érdekében.

A focitorna vendég-csapatai a Henkel Magyarország Kft., a Mediline Kft., a Sofidel Hungary Kft., a Procter & Gamble, az Alveola Kft., a Mediator Group Reklámügynökség, az Unilever Magyarország Kft., a Reckitt Benckiser Magyarország Kft., a Prime Rate Kft., a L'oreal Magyarország Kft., a Nestlé Hungária Kft., a Beiersdorf Kft. és a helyszínt is biztosító Az Aréna voltak.

A torna bevételével a Bátor Tábort támogatták a résztvevők, akik a 3 millió forintos adomány által 105 táborozónak napi hatszori egészséges étkezést tudnak nyújtani majd a nyári turnusokban. Az alapítvány küldetése, hogy életeket változtassanak meg, súlyosan beteg gyermekeknek és családtagjaiknak adnak sorsfordító élményeket, erőt, eszközöket az élethez, a gyógyuláshoz. Mosolyt csempésznek az arcokra, erőt adnak a küzdelmekhez, a helyszínen a Bátor Tábor munkájába is betekintést nyerhettek a látogatók.

A kiállító partnerek többek között külön játszósarokkal készültek a gyerekeknek a rendezvényen, a szurkolókat frissítőkkel, nyereményjátékokkal és masszázzsal várták, így minden adott volt egy jó hangulatú naphoz.

Görgey András, a dm ügyvezetője köszöntötte a jelenlevőket, s elmondta, a dm filozófiájának alapeleme, hogy vállalatként példát szeretne mutatni a környezetének a jó ügyek támogatásával. A 3 millió forintos támogatást jelképesen a focitorna megnyitóján a dm ügyvezetője és Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere adta át Vass Nikolettnek, a Bátor Tábor programvezetőjének.

"A dm partnereit harmadik alkalommal kerestük meg a részvétel lehetőségével, örülünk, hogy ismét nyitottak voltak a kezdeményezésünkre, és közösen hozzá tudunk járulni, hogy a beteg gyermekek az alapítvány táborában különleges élményeket kapjanak" - mondta el Kanyó Roland.

A csoportmeccseket követően egyenes ági küzdelmek következtek, a torna döntőjében a Nestlé és az Unilever játékosai küzdöttek meg egymással, a jótékonysági focitorna győztese az Unilever csapata lett. A bronzérmet az Alveola csapata szerezte meg.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!