SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | A Huawei okostelefon-piaci részesedése


Huawei: A Huawei okostelefon-piaci részesedése
2017-05-18 06:29 | Pressinform



A Huawei 63 százalékkal növelte okostelefon-piaci részesedését Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában.

A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében 18,8 százalékos részesedést ért el az okostelefonok piacán Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. Ez az előző évhez képest 63 százalékos növekedést jelent. A GfK által mért eredmények szerint a vállalat jelentősen gyarapította eladásait Magyarországon, valamint Ausztriában, Csehországban, Horvátországban és Litvániában is.

A Huawei prémium kategóriás készülékei, valamint középkategóriás Lite sorozata is kiemelkedően népszerű volt a felhasználók körében az első negyedévben. Az előző év hasonló időszakához képest vállalat 186 százalékkal több prémium kategóriás okostelefont szállított Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. 2017 első negyedévében a Lite sorozat eladásait 86 százalékkal gyarapította a Huawei a tavalyi értékhez képest. A rendkívüli népszerűségnek örvendő P8 Lite Lengyelországban és Csehországban is a legnagyobb számban értékesített okostelefon lett tavaly.

Globális sikerek

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot, összesen 34,55 millió okostelefont szállított le. Az IDC adatai szerint a vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

A kiugró eredmények hátterében többek közt a Huawei fogyasztói üzletágának innováció iránti elkötelezettsége áll, a vállalat világszerte 16 kutatás-fejlesztési központot és 36 partnerekkel közös innovációs központot működtet. Ennek köszönhetően a vállalat az elmúlt évben is több áttörést hozó technológiai fejlesztést valósított meg termékeivel.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Mapei | Telekom | Oracle | Nielsen | Huawei | Mol | GDN | ingatlan | GVH | Sziget | BMW | Coca-Cola | E.ON | UniCredit | Tesco | Kaspersky Lab | FIFA | Scania | MÁV | EFOTT | IKEA | MasterCard | ALDI | Lidl