SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára


Neo Interactive: Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára
2017-05-08 07:17 |



A neo csapata a folyamatos monitorozás mellett a közösségi megjelenések kreatívkoncepciójának kitalálásában és elkészítésében is részt vesz.


Az év elején indult együttműködés keretében a neo social media teamje a legnagyobb magyarországi e-kereskedő vállalat számára kutat a digitális világból olyan hype-okat, trendeket, aktualitásokat, amelyeket aztán a közösségi kommunikációban meg lehet "lovagolni".

"Az együttműködés célja a naprakész márkajelenlét mellett a közösségi oldalon folyó sales-támogatás is" - mondta el Hunyady László, az eMAG marketingigazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Mol | UPC | Wizz Air | FHB | Huawei | GVH | BMW | NMHH | SPAR | Telenor | Telekom | ingatlan | Lufthansa | Kaspersky Lab | LG | ABB | GDPR | MINI | ESET | Tesco | Románia | BDO | K&H | E.On