SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Sakkozni fogunk az idei Média Hungary konferencián


Media Hungary: Sakkozni fogunk az idei Média Hungary konferencián
2017-05-02 09:56 | Emerald Public Relations



Május 9-10-én a Balaton partján, Siófokon rendezik meg a 22. Média Hungary konferenciát.

A két napos konferencia során öt teremben, több mint kétszáz hazai és külföldi előadótól hallhatunk majd előadásokat a médiatípusok stratégia-építésének szintjeiről ahová a szervezők 2400 résztvevőt várnak. Az idei konferencia jelmondata a "Tudsz már sakkozni?" lesz, amely azt tükrözi, hogy csakúgy, mint a sakkban, a média iparágában is fontos a stratégia kialakítása, hogy ne csak a lépéseket ismerjük, hanem értsük meg annak célját is. "Az idei Média Hungary konferencia célja, hogy körbejárja és bemutassa a különböző médiumok és médiatípusok stratégia-alkotási szintjeit, mindezt úgy, hogy a hétköznapi munkában alkalmazható tudást adjon, kiemelt figyelmet fordítva a szurkolói élményhez kötődő témákra" - mondta Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.

Idén összesen tíz különböző témában hallhatunk majd előadásokat a magyar médiapiac meghatározó rendezvényén. Az első napon 9 órától egészen este 8 óráig, míg a második napon 5 óráig. A konferencia első napján a reklám, a televíziózás, az érzelemmarketing, a pr és a sajtó témák lesznek terítéken. A reklám témában arról lesz szó, hogy milyen változásokkal kell szembenéznie a reklámkészítéssel foglalkozó szakembereknek, merre halad ez a műfaj, és a jövőben milyen eszközöket érdemes beépíteni a stratégiába. Az érzelemmarketing előadásokból megtudhatjuk, hogyan tudnak mindenkit érzelmileg befolyásolni a különböző médiumok és mi az, ami mindenkire hat? A televíziózás témából kiderül, hogy milyen összefüggések vannak a televíziózás és az online videó-fogyasztás között, illetve szó lesz még a dübörgő e-sport iparágról, és a multiscreen médiafogyasztásról is. A sajtó témában előadásokat hallhatunk a tartalommarketingről, az online videó-fogyasztásról, a rövidülő tartalmakról és arról, hogy kire lehet leginkább hatással a digitalizáció. A pr-tartalom előadásokból kiderül, hogy merre tart a pr szakma, hogyan tud és kell reagálnia a változásokra, de szó lesz az álhírek hatásáról és a Facebook - Instagram Live közvetítésekről is.

A konferencia második napja a közösségi médiáról, a dataklizmáról, a stratégiáról, az online videókról és a kreativitásról fog szólni. A közösségi média témában szó lesz az élő tartalomgyártásról, a Facebook újításairól, és többek között az influencer-marketing erejéről is. A dataklizma témaköre az adatok, adatokra épülő döntéshozatal és tervezés fontosságát járja körbe, ahol többek között szó lesz a programmatic növekedésről és a hiperlokális célzásról is. A stratégiából kiderül, hogy az egyes média- és médiumfajták milyen piaci-stratégia mentén próbálják sikerre vinni a vállalkozásukat és nyújtanak élményt a fogyasztóiknak. Az online videó előadásokban a különböző online videó formátumok hatékonyságáról, a virtuális valóság erejéről és többek között az egyes generációkra jellemző videófogyasztási szokásokról lesz szó. A kreativitás fontos része a stratégiának, ezért ez a témakör azt boncolgatja, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégia-alkotás folyamatában a médiumok szempontjából.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




IKEA | FINA | Tesco | Coca-Cola | MTÜ | Vodafone | Nestle | Mapei | Lidl | GE | Telekom | ABB | Lufthansa | Budapest Bank | MOL | Adecco | Electrolux | BMW | Huawei | dm | K&H | SPAR | zsarolóvírus | OTP