SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Innováció a bevásárlóközpontokban


Klépierre Magyarország: Innováció a bevásárlóközpontokban
2017-04-12 23:26 |



Let's Play! - ezzel a felkiáltással rázza fel a vásárlás, a kiskereskedelem világát a Corvin Plaza és a Duna Plaza. A vásárlás játék lesz, élmény, a szabályokat pedig a vásárlók alakítják.

Az Európai bevásárlóközpontok piacán vezető szerepet betöltő Klepierre - a budapesti Corvin és Duna Plaza, valamint az Alba Plaza, a Miskolc Plaza, a Nyír Plaza és Győr Plaza üzemeltető-tulajdonosa - újragondolt marketing stratégiával és a humor köré rendezett vásárlói élményekkel ünnepli a tavaszt és a bevásárlóközpontjaiba betérőket. Az új irányhoz a cég elemezte és értékelte a vásárlói szokásokat és visszajelzéseket.

Az új irány idén indul útjára, és célja, hogy a vásárlást még játékosabbá tegye. A művészi és egyben ügyfél-centrikus kreatívokon keresztül a kampányok arra hívják fel a figyelmet, hogy a Klepierre bevásárlóközpontjai ideális helyszínként szolgálnak egy igazi vásárlói élményhez.

A vásárlás már jócskán több, mint puszta időtöltés: a vásárlók egyedi élményeket és szórakozási lehetőséget is keresnek. Erre felel a Let's Play: az új kampányok egyidejűleg 14 európai országban és 120 bevásárlóközpontban jelennek meg. Ezzel is illusztrálva, hogy a Klepierre csoport célja tovább erősíteni piacvezető szerepét Európában, trendet diktálva, és megfelelve a vásárlók elvárásainak.

"A többi európai országhoz hasonlóan, mi is büszkén mutatjuk be ezt az innovatív koncepciót mind a vásárlóink, mind a bérlőink felé." - nyilatkozta Kertai Zsolt, a Klepierre Managament Magyarország ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: "A Let's Play kampány tökéletesen illusztrálja a Klepierre által kijelölt célokat, amelynek fontos része, hogy tovább fokozzuk az interaktív vásárlói élményt és a bevásárlóközpontjainkat még inkább egy sokszínű és élménydús közösségi térré formáljuk."

Elemzésből új kommunikációs irány

A kifejezetten erre a kommunikációs irányra kifejlesztett kreatívok Franciaországból érkeztek a magyar központhoz, a Sid Lee Párizs kreatív ügynökség tervezésében. A magyarországi adaptációkért és mutációkért a Hinora Group felel.

A plakátokon humoros vásárlási szabályok elevenednek meg, melyek folytatásos regényként kísérik a látogatók útját. A kreatívok és a headline-ok több éves, a különböző vásárlási szokásokat, a vásárlóközönség által a közösségi portálokon előállított kommenteket és vásárlói megfigyeléseket gyűjtő és elemző folyamat után születtek meg. Az előkészítési fázis magába foglalta a vásárlói típusok bekategorizálását vásárlási hangulat, kedv szerint. Az eredmények széles palettát fednek le, mely szerint a vásárlók egészen a kalandostól a felspannolt állapotig indulhatnak el egy-egy vásárlói körútra. Természetesen minden hangulatnak megfelelő kreatívval találkozhatunk majd az egyes kampányok során.

A Let's Play kampányain keresztül a Klepierre bevásárlóközpontok új vizuális arculata is bemutatkozik: elegánsabb és letisztultabb logók segítik majd tovább erősíteni a bevásárlóközpontok kommunikációs fejlődését.

"A Let's Play hangulat már az előkészítő fázisban beszippantotta a csapatot, úgyhogy kollégáinkkal együtt ezt az életérzést szeretnénk bevásárlóközpontjainkban is megjeleníteni az egyes kampányok során." - nyilatkozta Polgári Noémi, a Klepierre országos marketing vezetője.

Erőteljes 360 fokos kampányok:

Az új Let's Play kommunikációs irány egyetlen platformot sem hagy ki, maximális szignalizációra törekszik. Az új arculat természetesen magába foglalja a nyomdai anyagokat, nemzetközi rádió szpotot, outdoor megjelenéseket és nem utolsósorban az online kommunikációt érintő felületeket is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




E.On | GVH | Telenor | LG | FHB | MOL | ingatlan | NMHH | UPC | BMW | K&H | Wizz Air | ABB | BDO | Lufthansa | Huawei | Kaspersky Lab | SPAR | ESET | ACG | Telekom | GDPR | Románia | Tesco