SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Világproblémák a Twitter köztéri kampányában


Médiainfo: Világproblémák a Twitter köztéri kampányában
2016-11-16 12:33 |



Az üzenetek egyszerűek, letisztultak, jórészt képi hatással kommunikálnak: fegyverekről, olvadó sarki jégről, politikáról, kiegészítve a közismert # szimbólummal.

Jack Dorsey vezérigazgató szerint a Twitter olyan hely, amely megmutatja, mi történik épp a világban, legyenek azok a világ meghatározó eseményei, vagy egyszerű user-aktivitások. A hirdetőtáblák fókuszában a globális események, problémák állnak.

Az üzenetek egyszerűek, letisztultak, jórészt képi hatással kommunikálnak: fegyverekről, olvadó sarki jégről, politikáról, kiegészítve a közismert # szimbólummal. Jayanta Jenkins, a Twitter kreatív igazgatója elmondta, a kampány célja, hogy megértessék az emberekkel, mire is használható ez a platform - írta a Business Insider.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




MOL | Continental | BDO | Telekom | Wizz Air | ABB | GVH | Suzuki | ingatlan | Telenor | Tesco | METRO | Huawei | Lidl | E.On | NAV | Kaspersky Lab | Bosch | LG | SPAR | Volkswagen | Románia | BMW | Lufthansa