SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A fiatal férfiak nagyobb eséllyel kapnak jutalmat


MTI: A fiatal férfiak nagyobb eséllyel kapnak jutalmat
Országos | 2016-01-13 07:20 | MTI



A kutatásból kiderült, csaknem minden ötödik válaszadó esetenként, és minden tizedik fixen, évente kap prémiumot.

A munkavállalók fele részesül valamilyen jutalomban teljesítményéért az év végén, nagyobb eséllyel kapnak jutalmat vagy bónuszt a férfiak, ezen belül is a fiatalabb férfi munkavállalók - derült ki a Profession.hu állásportál 4814 válaszadó bevonásával készült nem reprezentatív kutatásából.

Az MTI-hez kedden eljuttatott tájékoztatás szerint a férfiak és a nők 57, illetve 49 százaléka vihet haza extra pénzt az év végén. Az életkor előre haladtával is csökken az esélye a karácsonyi bónusznak: az átlagos 53 százalékkal szemben az 50-59 év közötti korosztálynak csak 37 százaléka kap jutalmat.

A kutatásból kiderült, csaknem minden ötödik válaszadó esetenként, és minden tizedik fixen, évente kap prémiumot.

Az év közben elérhető munkahelyi juttatások közül a válaszadók több mint fele étkezési Erzsébet-utalványt, míg több mint harmaduk SZÉP-kártyát kap munkaadójától. Minden ötödik válaszadó helyi bérletet, illetve önkéntes nyugdíjpénztári tagdíj-hozzájárulást kap rendszeresen.

Ha a munkavállalóknak lehetőségük lenne bármilyen elérhető juttatási típust választani, a legtöbben a SZÉP-kártyát és az Erzsébet-utalványt kérnék, de népszerű a munkába járásra vonatkozó költség-kiegészítés is.

A kutatásból kiderült: teljes életbiztosítást a jelenleg ebben részesülő válaszadók nyolcszorosa szeretne kapni munkahelyén - az összes válaszadó 22 százaléka, míg bölcsődei szolgáltatásra, illetve iskolarendszerű képzésre mintegy hatszoros igény lenne - a válaszadók 5, illetve 15 százaléka igényelne ilyen támogatást. A kutatás eredményei szerint népszerű még az üdültetés, a lakáscélú támogatás és az önkéntes nyugdíjpénztár is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




TVE | EFOTT | FIFA | Coca-Cola | ABB | ALDI | Nielsen | Lidl | Deloitte | Vodafone | MasterCard | Huawei | Tesco | Kaspersky | SPAR | MOL | E.ON | OTP | Suzuki | BMW | GDPR | LEGO | Telekom | Kaspersky Lab