SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Az indiaiak krémjét célozta be a Toyota


Marketinginfo.hu: Az indiaiak krémjét célozta be a Toyota
Külföld | 2015-12-08 12:30 | N4b



A legtöbb autógyártó a sallangoktól mentes modelljeit indítja harcba az indiai járműpiacon, a Toyota viszont most szembemegy a trenddel, és prémium modelljeire helyezi a hangsúlyt a dél-ázsiai országban.

A Toyota már majdnem két évtizede van jelen Indiában, de nem tudta megelőzni legfőbb riválisait, a Maruti Suzukit és a Hyundai Motort, ez a két márka birtokolja az ország piacának kétharmadát - áll a JAPANTODAY-en. A Toyota most egy paradigmaváltással igyekszik megváltoztatni a status quót, és a mennyiség helyett a minőségre helyezi a hangsúlyt.

A dupla légzsák alapfelszerelés lesz a jövőben, és a japán autógyártó az olyan családbarát modellekre koncentrál a jövőben, mint az Innova MPV vagy a Fortuner, hogy növelje 5 százalékos piaci részesedését a világ hatodik legnagyobb autópiacán, mondta el Naomi Isi, az indiai leányvállalat, a Toyota Kirloskar Motor vezérigazgatója. "Nem akartunk egy újabb árversenyt" - tette hozzá.

Az 50 éves Isi tavaly érkezett Japánból, hogy átvegye az indiai műveleteket és hogy közép-, és hosszútávú stratégiát készítsen. A stratégia mostanra alakot öltött, a Toyota két új modellt indít itt az elkövetkező 3 évben, és mostantól magasabb társadalmi rétegeket fog megcélozni, a fő hívószavak pedig a biztonság és a minőség lesznek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!