SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Csak négymillióval lettek többen a twitterezők


Médiainfo: Csak négymillióval lettek többen a twitterezők
Külföld | 2015-11-18 09:30 | N4b



Négymillióval kevesebb felhasználóval bővült a Twitter az idei 3. negyedévben, mint a másodikban. Ez nagyban befolyásolhatja az oldal vonzerejét a hirdetők felé.

Növekvő reklámbevételei dacára is növekedési gondokkal küzd a Twitter - adta hírül az internet RETAILER. A közösségi oldal ugyanis csak 4 millióval tudta növelni felhasználói számát az idei harmadik negyedévben, ez 1,3 százalékos növekedést jelent az előző negyedévhez képest.

Ezzel lehet összefüggésben, hogy a Twitter leépítette munkaereje 8 százalékát. "Nehéz döntés volt, de hisszük, hogy az új szervezet gyorsabbá és reakcióképesebbé tesz minket" - mondta Jack Dorsey vezérigazgató.

A közösségi oldal reklámbevételei 57 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben az egy évvel korábbi eredményhez képest. Ez főleg az oldal új reklámeszközeinek volt köszönhető, véli Adam Bain általános igazgató. Egyes videós hirdetésekért például csak akkor kell fizetni, ha legalább 3 másodpercig nézi, aki rákattint. A Twitter arra is törekszik, hogy minél egyszerűbbé tegye honlapfelületét.

A szeptember 30-án záruló negyedévben 589 millió dollárt tettek ki az oldal reklámbevételei (+57%), ennek 86 százaléka a mobilos felülteken realizálódott. A havonta legalább egyszer fellátogató felhasználók száma 320 millió volt, ami 11 százalékos éves szintű és 1,3 százalékos negyedéves szintű növekedést jelent. A közönség 80 százaléka használ mobilt a twitterezésre. A cég nettó vesztesége 131 millió dollár volt, ami előrelépés az egy évvel korábbi 175 millióhoz képest.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




MOL | Continental | BDO | Telekom | Wizz Air | ABB | GVH | Suzuki | ingatlan | Telenor | Tesco | METRO | Huawei | Lidl | E.On | NAV | Kaspersky Lab | Bosch | LG | SPAR | Volkswagen | Románia | BMW | Lufthansa