SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | A fogyasztó megtartásának művészete


BrandFestival: A fogyasztó megtartásának művészete
Budapest | 2015-08-17 17:30 | Hellorepublic



A világ egyik legismertebb márkastratégiai tanácsadója, Thomas Gad is itt lesz az idei BrandFestival-on.

Az előadók között többek között olyan világhírű egyéniségeket köszönhetünk, mint Nina Oswald, az Interbrand Közép-Kelet Európai igazgatója, Kaoru Sugano, a "Sound of Honda/Ayrton Senna" kampány megálmodója, a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Arany Oroszlánt besöprő Dentsu Tokyo sztárkreatívja, és a világhírű digitális reklámügynökség, a Barbarian Group is. Az október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő eseményen az "Márkalojalitás" alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.

Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeken a majd 400 márkáról szóló, 643 előadást, közel 6500 résztvevő követte.

"A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével és a márka iránti lojalitás növelésével." - nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.

Az újra kétnapos esemény célja bemutatni az "Márkalojalitás" irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A megjelentek felfedhetik a saját cégükben rejlő üzleti lehetőségeket.

Az idei esemény sztárelőadója lesz a világ egyik legjelentősebb márkatanácsadó ügynökségének, a Brandflight-nak az első számú vezetője, Thomas Gad, aki a márkázás jövőjéről (What's the Future of Branding? - User Experience Driven Branding) tart majd előadást. A Svédországban, az Egyesült Államok-beli Szilícium-völgyben, Németországban, Oroszországban és az Egyesült Királyságban is tanácsadói irodát fenntartó, több sikerkönyvet publikáló márkainspirátor számos márka és design-díjat nyert már el. Olyan közismert vállalatoknak ad tanácsot, mint a BMW, az Airbus, a Deutsche Bank, a Spotify, a Virgin, a Scandinavian Airlines, a Breitling, a Nestlé, a Microsoft. A Thomas Gad által megalkotott "4D-Branding" márkamodell az egyik legtöbbet citált és a legnagyobb hatékonysággal alkalmazott márka-egyenlet a világon, melyet a világ vezető vállalatai és reklámügynökségei használnak. Thomas Gad számos bestsellert is publikált. Ilyen például a Richard Branson előszavával megjelent 4D-Branding, a "Managing Brand Me" és a "Beyond Branding" című művek. A konferenciával egy időben jelenik meg legújabb könyve: "Surprise, Surprise - the Number One Strategy to a Successful Brand" címmel. "A hagyományos reklám(logika) eltűnőben van. Olyan korban élünk, ahol a kommerciális érték a kreatív tartalomfejlesztésben és a fogyasztóval való kapcsolatteremtésben és megtartásában testesül meg. Egyre komplexebb kommunikációs tudással kell felvértezni önmagunkat, hogy választ találjunk a digitális kor egyre szerteágazóbb kihívásaira." - nyilatkozta Thomas Gad, a Brandflight alapító tulajdonosa, nemzetközi márkaszakértő.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




ingatlan | BMW | GDN | Huawei | Mastercard | Tesco | MÁV | Coca-Cola | E.ON | Lidl | OTP | Sziget | Oracle | GVH | EFOTT | Kaspersky Lab | Mapei | Scania | IKEA | MOL | FIFA | Telekom | UniCredit | ALDI