SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Nők vs. férfiak a LinkedIn-en


Gemius Hungary: Nők vs. férfiak a LinkedIn-en
Országos | 2015-05-29 20:31 | Gemius Hungary



A LinkedIn egy nemzetközi online közösség, amely megkönnyíti létrehozni és fenntartani a szakmai és üzleti kapcsolatokat.

Magyarországon és Ukrajnában, a férfiak vannak túlsúlyban az oldalon, míg Oroszországban és Lengyelországban több a nő, mint férfi a LinkedIn közösségi oldalon.

A LinkedIn egy nemzetközi online közösség, amely megkönnyíti létrehozni és fenntartani a szakmai és üzleti kapcsolatokat. Tizenkét év telt el az online közösségi oldal 2003. májusi indulása óta. Ebből az apropóból a Gemius most azt elemezte, mely országokban népszerűbb a nők körében a Linkedin.com honlap, és mely országokban vannak túlsúlyban a férfi látogatók. Az adatok 2014. augusztus és 2015. január közötti időszakra vonatkoznak és reprezentatívak a 18-69 éves internethasználókra azon közép- és kelet-európai országokban, ahol a Gemius internetes kutatásokat végez (Magyarország, Lengyelország, Fehéroroszország, Ukrajna, Oroszország, Románia).

Romániában az internet-felhasználók egytizede használja a LinkedIn-t
Kiderült, hogy a vizsgált közép-kelet-európai országok közül Romániában a legnépszerűbb a LinkedIn. Az adatok azt mutatják, hogy a vizsgált hónapokban tízből egy román internetező látogatta meg a LinkedIn weboldalt (havonta átlagosan az internetfelhasználók 11 százaléka). A vizsgált országok közül a legszerényebb érdeklődést Fehéroroszországban regisztrálták a szolgáltatási iránt, ahol egy adott hónapban csupán az internetezők három százaléka kereste fel a LinkedIn-t.
Összehasonlításképpen, Dániában, ahol fejlettek az információs és kommunikációs technológiák, ott az internetfelhasználók egynegyede (24 százalék) látogatja a LinkedIn-t. Itt a felhasználók több mint fele férfi (52 százalék).

Tipikusan női webhelynek számít Oroszországban és Lengyelországban
A LinkedIn tagok nemek szerinti elemzése azt mutatja, hogy Oroszországban és Lengyelországban, a látogatók többsége nő. Oroszországban a felhasználók 56 százaléka nő, Lengyelországban pedig 52 százalék.

Férfi túlsúly a tagok között
Eközben a férfiak vannak túlsúlyban a LinkedIn-en Ukrajnában (57 százalék) és Magyarországon (54 százalék).




ábra.png (65.19 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




E.On | GVH | Telenor | LG | FHB | MOL | ingatlan | NMHH | UPC | BMW | K&H | Wizz Air | ABB | BDO | Lufthansa | Huawei | Kaspersky Lab | SPAR | ESET | ACG | Telekom | GDPR | Románia | Tesco